11.5.07

門另一邊

早幾晚既一個飯局入面, 肥龍同友人天南地北、雞啄唔斷, 好似好多野傾之際, 傾傾吓,友人突然彈句:「你睇吓你吖, 開口又講公司, 埋口又講公事, 其實你有冇第二啲野講架? 乜你唔悶既咩? 放鬆啲啦」

呢句說話, 對平日口多多既肥龍黎講, 尤如當頭棒喝.

又係喎,原來喺肥龍既生活入面, 工作喺肥龍既作息時間表及精神狀態上不知不覺佔去大部份空間. 而且有時假日做呢做嚕, 以為自己好鬼健康, 原來原來都只係為咗減壓及放鬆.

後來, 友人再加一句謂: 「其實你每日做得咁辛苦, 究竟為咩呢?」

咁實情究竟又為咩呢? 肥龍反覆思量內心既真實答案. 又諗今時面對既壓力, 又有幾多係自己攞黎.

喺家庭、親人方面, 肥龍有非常堅定既答覆. 但係喺工作及學習方面, 肥龍感覺到力不從心既困惑.

每件事與物, 肥龍追尋、努力、付出又再追尋, 看似無盡, 又彷彿沒完沒了.

身體、精神狀况呢, 雖然可以維持及支持下去, 但日積月累, 始終需要揾番個平衡點. 否則俾你做到曉飛都係咁話. 而且所追尋既, 又有幾多係因為自己好勝呢?

講到呢度, 忽然諗起喺「鋼之鍊金術師」入面, 提及到若要尋找「賢者之石」, 往往須要去到「門」既另一邊, 先會揾到答案.

咁現實生活裡, 乜野係肥龍既「賢者之石」呢? 而「門」既另一邊又係咩呢? 又或者根本唔需要「賢者之石」呢?

會唔會到達「門」既另一邊後, 亦如劇情一樣, 先知道之前一直追尋既, 原來係另一回事呢?

4 則留言:

Unknown 說...

有時講下廢話、鹹濕笑話,就當減壓架喇,放左工,就真係無謂仲掛住公司野

英倫肥龍 說...

話就咁話啦, 知易行難嘛.

有時朝八晚九(我知有好多人比肥龍工作更長時間), 真係冇咩私人時間. 自己想做或應該做既都無法進行.

所以由今個星期開始, 肥龍唔帶公司部腦返屋企, 試吓啦.

xiao zhu 說...

精神上黎講,我嘅工作時間就好似7-11咁,正係因為咁,我同朋友係絕少講工作上嘅嘢嘅,自己都唔想提。

"之前一直追尋既, 原來係另一回事" 似乎喺現實生活裡面好常見。

英倫肥龍 說...

xiao zhu,

似乎我要向你學習, 亦要放鬆自己啦.

可能最近真係辛苦咗啲.

而且發現好多時問題源於自己啦.