25.9.07

幾天隨想

剛啱開始既假期, 去既係一個熟悉既地方. 想去既地方其實唔多, 要去既以前已經去過(幾遍), 未到過既無興趣去, 又始終唔會去.

尋日早上一直落住大雨, 只好留喺所在既地方, 食過早餐, 睇吓書. 雨停過後, 到外面輕輕鬆鬆, 漫不經心走走, 發現天氣其實並唔係咁差. 由第一天到今日第四天, 感覺上同嬰兒差不多, 主要係食, 瞓同去洗手間. 其他事, 想做就隨意去做. 好多喺香港日煩夜煩既惱人事, (暫時)亦得拋諸腦後.

到外面吸吸新鮮空氣, 同家人自在咁傾談, 總有種重拾生活既感覺. 而且肥龍亦希望藉今次兩周既假期, 可以好好俾腦袋及身體休息一下. 因為未來前面要走既路, 肥龍已決定今年及後會喺事業上作出一個明顯既轉變. 信心係有既, 只係亦藉今次時間為未來開始做好心理準備, 亦順道為已計劃好既作最後調教.

現有既工作, 雖然未至於意興闌珊, 但就好之前時間所講咁可能已經到達一個明顯既樽頸位置, 而且挑戰感滿足感亦大不如前. 自覺要再進一步, 相信(機會)成本亦不少. 而且肥龍亦諗既然已經打工十年時間, 覺得可能反倒過來, 利用呢啲成本, 再用兩三年時間, 好好做成事業上另一個平台, 總算係一個可以接受既取向.

尋晚有機會同一位長輩傾談,肥龍將心中所想及計劃一一透露, 可慶幸係長輩亦分享咗唔少寶貴既意見, 肥龍深感獲益不少. 肥龍自問唔係一個好大喜功既人, 雖然有時心多多, 意見多多, 不過底子裡還算係一個保守及穩健既腦袋. 雖然長輩講過「無商不奸」, 肥龍自然有所保留, 同時明白長輩所講「靈活」既重要.

長輩對肥龍既計劃既支持係肯定, 而肥龍亦有一套最壞打算及退出既方案. 反正有一啲事, 正如好多人所講, 唔做過始終唔會心息. 雖然機會可能隨處有, 問題反而係自己識唔識得把握, 同時又可唔可以貫徹始終.

寫到呢度, 聽落都係一啲「阿媽係女人」既道理及說話, 但又又係呢幾日一直喺肥龍腦裡游動既想法. 肥龍希望喺度寫低, 作為對自己日後既一面警醒. 因為眼前既呢一步, 真係幾孤獨.

8 則留言:

C.M. 說...

唔洗覺得孤獨!

還有小弟!(如果男仔唔啱,最多幫你搵個靚靚小珠陪你law)

xiao zhu 說...

C.M.:你唔好開空頭支票喎。你有搵我咩?

肥龍:只要你唔好將個頭"哄" 到咁埋去睇得失,咁條路就自然闊好多架嘞。

英倫肥龍 說...

嘩兩位真快手! Thanks!

C.M.兄,

你咁講我就放心咧! (肥龍望望C.M.兄既支票抬頭): 咦?...

燒豬,

我明架啦, 只係(孤獨)心態需要啲時間適應呀(依家做緊啦)!! ^^

Old Cake 說...

放吓假,打理吓自已. 之後就黎個大突破. 好事好事 支持你啊! 努力...加油 ^_^

Unknown 說...

手信丫唔該!

Gavin 說...

撐你呀
但可唔可以透露多d 您既打算?

xiao zhu 說...

對唔住呀,C.M.,我講錯嘢添。你當我冇問過嘢喇。

C.M. 說...

小珠:

呵呵,張空頭支票唔兌現都唔得啦。(不過等我條氣順番d先...咳到呢...咳咳咳)