1.6.08

海南雞飯

平時對食要求唔特別高(特別午飯時候), 但求味道唔差兼賣相可以就過骨.不過就有一偏好,就是每當首次光臨某食肆時,假若留意到餐牌上列有「海南雞飯」一道食物的話,不再他想,食指定必停留,點點以品嚐一下.

工作地方附近既食肆,已經試得七七八八,當然仲有其他地方及居住附近既食肆,加起來都有十幾廿間,同行同事經常笑說話,如果加以整理,話唔定可以搞個類似「漢堡飽指數」既「海南雞飯指數」出黎做參考.

事實上,當然冇咁做啦,不過到處試食既習慣依然繼續.

咁其實喺香港都有食過個別好味道既海南雞飯,不過就唔係咁易搵到囉.普遍都係雞好味時,飯就唔可以,或者係相反,甚至兩者都做得唔好.而每想到呢一點,就會特別諗起及懷念曾到新加坡工作時食過既海南雞飯.

海南雞飯果然係新加坡一道地道有名食物(名菜?),隨處可見,而且水準之平均及味道上,真係可以話隨便一間,都甚少會失望而回.記得曾到酒店附近商場既food court(隨便去到)既小店,點一個約六元坡幣既海南雞飯,未必係頂級,不過水準已經可以話好食到不得了.至於到當地有名既文華酒店食既海南雞飯,更唔駛多講,真係好好味.另外,當地同事帶到大排檔食到既,一樣咁好味咁香滑.

滲出淡淡鮮雞香味既飯,新鮮香滑既雞肉,伴以經焗過既花生及醬油,既平民又簡單. 每一啖,都係咁滋味,好可口.

5 則留言:

Juicy Runners 說...

沙田新城市廣場既"魚尾獅", 佢既海南雞飯係小9食過覺得最好味既海南雞飯! 雖然未至頂級,但已很不錯!

不過,一D野成日食,好味指數就會下降!
昨日"特瞪"帶媽子去食, 佢就覺得太油了!

Juicy Runners 說...

最好味, 因小9未食過Singapore既正宗吧!

英倫肥龍 說...

好味就好啦. 你講得啱,成日食,好味指數就會下降, 所以我最多一星期食一餐咋. 

其實都好難話正宗唔正宗,反正唔少話自己「正宗」既,咪又普普通通.又係果句,好味就得呀.如果標榜「正宗」唔好味既,都係唔食啦~ ^^

不過我又記起以前「阿二靚湯」既海南雞飯都好好味呀!

Old Cake 說...

WOW I love it! Need to have it next time when I am back.

Geez...I'm Hungry, man!

英倫肥龍 說...

OC,

食多d, 食多d, 食多d~~