7.6.08

決賽喇!



相比起男單方面熟口熟面既局面(又係Federer對Nadal),隨著球手既可觀性愈來愈高,新舊交替及東歐崛起,而且喺打法上(愈趨速度體力化)既改變,站喺觀眾立場,覺得女單反而仲有睇頭.

而且男單比賽閒閒地一打就成兩三個鐘(如果打足五局更加唔好講!),咁睇女單三局好多時都只係兩個鐘左右,確實睇得比較舒服.

今晚就係女單決賽,Ivanovic對Safina,牌面及排名上當然Ivanovic比較佔上風,不過Safina今次扮演巨人殺手,而且愈打愈有.

Ivanovic: 第二年打法網決賽,經驗相對比較足,打法全面,今年狀態一直唔錯(特別今次,至今只曾失一局.而且如果留意冇錯,身形上應該有刻意鍛鍊,明確已收身,比之前更加扎實),而且心理質素平穩,正手抽擊準繩.靚~(呢樣同打波冇關,係我自己加上去!) 

Safina: 善打泥地,鬥心一流,特別後上凌厲,體能力量上佔優,反手厲害.由於普遍被睇低,反而心理上會冇咩包袱,可望打得放開一啲(如果唔怯場~).打法上偏向屬有球味個性一類(唔知點解見到佢打到有火就愈覺好睇),令人振奮!缺點係身形比較大隻,速度上比較輸蝕,不利長久戰!

除咗希望一場好波,賽前無謂作太多預測.由於兩位球手決賽經驗較淺,臨場如何應付壓力應該成為勝負關鍵.不過純今次賽事而言,比較希望Safina獲勝,可以完成今次「神奇之旅」!


至於聽晚男單決賽?呵欠~~

沒有留言: