2.6.08


早前睇過samsara寫有關樹(一)(二)既文章,相當有趣味性,亦都有寫對樹既留言
喺屋所附近及沿線,特別從香港仔往深水灣既路程中,可以見到有唔少生長得好靚既樹.而唔難發現鳳凰木既踪影,當然其他都生長得好茂盛,只不過視線總停留喺每日返工必經之道既呢一棵之上.拍攝時天色昏暗,影得比較暗.不過若果影得再近一啲,可以發現樹頂之茂盛及花之艷紅.
呢棵樹,喜歡原因因為高而且樹蔭好大好闊,又樹型非常對稱.每個週末跑步經過時,就算不過係從遠處見到一刻,心情自必會感到放鬆.
有時甚至停步觀看.當陽光普照時,可以從樹底下見到滲透樹蔭既陽光,感覺非常懶洋洋.
如果,有時會諗,喺唔少人話香港(特別係市區)係石屎森林,好少綠化及生活怱忙既同時,如果肯花少少時間留步欣賞一下周遭既樹木,幾咁好呢!咁,大自然其實距離唔係好遠呀!

9 則留言:

Juicy Runners 說...

小9都有發覺, 5月到處都見到如此美麗的"紅"樹, 係沙田及馬鞍都有好多, 不知是什麼樹呢?

英倫肥龍 說...

鳳凰木呀 ^^

匿名 說...

肥龍哥哥:依棵樹呢,我朝朝返工都見,因為我都係南區人...今朝見佢d花少左d呢,係咪因為依幾日落雨太大?

英倫肥龍 說...

samsara,

今朝見佢d花少左?? 會唔會因為尋晚落雨呢?!... 張相其實我尋日下晝先影咋..

xiao zhu 說...

真係好嘞,終於有人話到俾我聽,原來呢啲叫鳳凰樹。我都好鍾意架;有花嘅樹我最鍾意就係魚目同鳳凰嘞,冇花嘅句最鍾意松樹。

C.M. 說...

鳳凰*木*呀

匿名 說...

肥龍哥哥:你覺唔覺依棵樹無以前咁多花呢?我記得以前佢d花係可以開到成個頂全部係紅色,真係怒放...但係今次最多花既時候,都仲係有d loan咁...係咪因為今年冬天太涷呢?

英倫肥龍 說...

燒豬,

係呀係呀,其實我都係朋友話俾我知咋. 你提到魚目樹,我又唔知道係點樣,諗住上網搵下咩樣啦,不過就未搵到呀.

samsara,

你咁講呢我又好似有少少印象喎.(*我以前就係喺隔離學校返學架).記得花開得最厲害時,真係見唔到啲窿呀~

xiao zhu 說...

C.M.

>>鳳凰*木*呀

係喇係喇,一時打錯之嘛,駛唔駛咁大聲呀!
=P

肥龍:

我以前喺網上都揾到過魚目樹啲相,唔知點解而家揾唔番添。

啲花瓣哩,又係好似鳳凰木咁細細嘅,係黃色同白色嘅,哎呀,唔識形容喇。