6.6.08

細胞樣子

雖然自知生物科既知識只係停留喺會考程度,不過對細胞既形狀及樣子,倒是知道及認識的.

又係無聊既原故,有時腦內又會游著一啲不切實際既低能想法.

耐唔耐,就會諗/幻想如果每個自己既細胞,都會有容貌的話,到底(可以)會係咩樣子呢?上一次有呢個念頭,就係上次捐血躺臥喺座位上時所發生.

或者睇得太多卡通片及漫畫,想法中難免有時帶點浮誇及有漫畫法既表達.究竟佢地(細胞)會唔會好似我咁既樣呢?咁,當諗起成千上萬上億,有我既樣子既血細胞正去同一方向一齊流動時,其實畫面都幾壯觀.

另外,細胞分裂時,咪又可以變瘦囉!?不過可能及後又會被打回原形喎...想著一變二,二變四...呵呵,果真無窮無盡,生生不息...

又見食壽司時,望住面前既兩件魚子壽司,忽然會諗,佢地會唔會好似佢咁肥咁亮澤呢?其實飛魚子都唔錯,只係細粒咗啲~

(實在抱歉,如果因為咁影響咗大家日後對魚子壽司及飛魚子既食慾,懇請見諒!)

沒有留言: