17.6.08

唔係九龍人

由於趕時間出席一個重要會議(香港島),望天又似想落雨,別無選擇下,決定就喺公司(肥龍公司喺九龍)樓下截的士前往目的地.

不出兩分鐘,就見一輛冇乘客既的士正由遠處駛來,二話不說,截車-上車-同司機(後來知道司機姓黃)講想到既目的地.

肥龍:「銅鑼灣,xx道吖,唔該.」

司機:「咦先生,你好少過黎呢邊哩?睇你都唔似九龍人呀.其實冇幾遠前面有個過海的士站架,喺果度上車過海可以慳一程過海隧道費呀.」

肥龍:「咁...」

司機:「同埋,先生你頭先企等車既位置好危險架~耐唔耐都有啲搵食車經過,揸(車)得好狼死架!唔小心好易俾佢地撞到架.嗱,你睇後面,又有架大車...」

肥龍又往車尾望.

雖然短暫,直至呢一刻,其實司機仲未落旗.喺交通燈位前.

司機:「不如咁啦,我送你到前面個過海的士站啦,咁你唔駛再行,唔駛浪費時間呀...」

差不多到達過海的士站,的士慢慢停車.落車前,表示謝意.

肥龍:「師傅,如果個個的士司機好似你咁客氣兼好態度,真係貴啲都扺呀.今次真係唔該哂你呀.生意搵多啲呀!再見!」

司機:「嘻,再見!小心啲慢慢落車呀!」

黃師傅,真係好多謝同唔該你呀!

註(1): 肥龍之前有好多搭的士不快既經驗.最激試過叫表示不滿既司機揸去警局理論,咁最後當然冇去啦.
註(2): 肥龍係知道該過海的士站既存在兼一直都會喺果度上車.只不過今次真係好趕時間,都唔理得咁多啫.

註(3): 呢件事上,司機俾肥龍既感覺係先從客戶想,再往行業(如果方便客戶前提下,誰去提供服務)想,最後才往自己想.

7 則留言:

xiao zhu 說...

日常生活裡面,遇到啲好心嘅陌生人係會好開心架。

怒火眼睛 說...

你真好彩, 反而我試過抱住BB一袋二袋, 個司機重同我講, 轉入你去果頭好塞喎, 響巴士站落啦不如 (咁...我不如搭巴士丫)

匿名 說...

美好的一天!

匿名 說...

美好的一天!

英倫肥龍 說...

燒豬,

正是如此! ^^

怒火媽,

你話我好彩都係架,不過機會少之又少呢(除非call車啦,咁就好多時會好啲既)~

咁你最後有冇喺巴士站落呀? 如果好地地既或者真係可以的話,我都ok,但係如果好似你果時抱住BB兼一袋二袋,就唔好啦~

aldous,

下次搵埋你.仲有,你果邊情況點呀?

匿名 說...

肥龍兄,
AK經常夜蒲,打的既應會唔少,由於短途,一般都只會截果d郁緊既的士...以被免俾停低等客果班大帝怒鏟...

英倫肥龍 說...

ak兄,

點講呢...因為南區離大部份地方都有咁上下距離,所以就算有時誤闖「停低等客」區,問題都唔大既~~不過有時遇著啲唔肯過海既大帝啫...