24.6.08

掛與不掛

呢一刻,三號熱帶氣旋警告信號現正生效~

根據肥龍非正常統計,每次當發現南中國海及菲律賓一帶有熱帶氣旋時,如果有機會上天文台既網站留意熱帶氣旋路徑圖時,絕大部份情況(特別較早期時),所預計既路線,好少吹襲香港.

今次都唔例外.其實上星期六日已經知道有熱帶氣旋橫過菲律賓後會吹向香港,但當時既估計就係熱帶氣旋會以轉角90度吹向台灣南部(下次有機會抓圖作實例).

結果當然係不斷修正原定路線,由台灣南部到福建,再由福建到汕頭,再由汕頭到香港.一次比一次接近香港範圍.

而特別既係,如果肥龍留意外國氣候網站時,反而差不多次次都估會吹襲香港.結果係點?當然又唔係次次都咁準啦.

究竟呢類對外公佈既路徑,其實有幾科學同有冇一定標準架?

其實掛與不掛,講真對肥龍影響有限,最多另有安排.但係,呢個估計,就對其他要留意天氣做事既人就有莫大關係啦.而且船家漁民最有智慧,單睇天及水流,大概已經知道未來幾日既天氣,決定泊回避風塘休息.

肥龍亦無謂諗及猜測太多,不過只係質疑以現今科技及經驗,預測熱帶氣旋路徑可唔可能準確及明確一點呢?

2 則留言:

野蠻郡主 說...

但其實掛同唔掛,天氣既變化就對我好大影響喇!

掛左我咪多日假,但結果係再返工就更多既投訴,更忙,依家連請病假都要考慮埋請完假既代價,真係放都放得唔開心!.\_/.

Juicy Runners 說...

掛與不掛, 不如一絲不掛.