10.6.08

公司問題

如果有日返到公司,老細突然捉住我講因為佢覺得業務範圍愈趨複雜,又覺得啲經理們平日日理萬機,忙到不得了,好難專注喺應有既課題上面,好應該幫佢地搵番個襟錫或助理幫下手,令效率提高.

又同時,老細希望訓練第二梯隊而考慮想搞番過succession plan的話,我諗我都唔會覺得好意外既.

始終,當負責兼顧既範圍愈大,涉及既工作就會愈多.不過問題係,喺呢個決定之前,點解/有冇考慮到現存既團隊,究竟/可唔可以擴大工作範圍或提高效率呢?又如果所講既範圍或工作,係唔係一啲新或者專門既知識,必要外求人才呢? 咁如果係新/專門知識,又應該搵個富有經驗既人比較合適.

呢一連串既問題,睇落繁複,卻又成本效益下必要考慮.

而且總覺得呢個係「質」既問題多于「量」既問題.

換個角度,其實部門之下,應該會有一兩位有能之仕可以勝任吧.需知道管理除咗需要能力,與上下層溝通技巧/能力,及了解公司文化作風,對往後既工作都好重要.所以內部提升會係一個唔錯既選擇.況且市僧啲咁諗,就算要head hunt,相比高職位,較下一層既職位比較易去搵及化算啦.而咁樣亦更合乎職位架構.否則喺下面既見到玻璃天花板既話,好難留人啫.

另外,若果老細真係喺以上前題下,有此意思,想再喺管理層內,再設立一個副管理層及管理層助理團隊時,卻又暗示現存各部門團隊唔受聽命於呢個新團隊(副經理及助理)的話,咁樣,只會令chain of command 及unity of command變得矛盾,更顯得不倫不類.

試問若果管理層唔需要同團隊合作,又或者唔可以指示團隊工作,咁其實呢個管理層(可以)做咩呢?實質工作又係做咩呢?咁佢幫經理做咩呢?

最後老細都未講(打算)用咗幾多錢請班人返黎做野呀~

4 則留言:

C.M. 說...

玻璃天花板...

Glass Ceiling 乎?(呢個term好“soci”。)

又,查實你老闆想搞多個“副管理層”定係想做清楚個 succession plan?

Samsara 說...

哇,我就講你就寫工作添...details唔知,但係無sucession plan無論係鬼佬定中國人公司既通病...我既老闆們,仲個個都對我要搞既suscession plan態度冷淡添...仲有個多少因為我依個plan而懷疑我係未想走添...真係...

英倫肥龍 說...

c.m.,

搞succession plan定搞多個副管理層?呢層好難講喎...不過以現有陣容,兩個選擇都可能都講得太早啦.

轉過頭,點解你覺得soci呀? 呢個情況,喺我公司又好常見呀...通常開荒時代,總有一個啦...做做做咁,到差不多開花結果時,老細就話想發大去搞,然後又會多咗個副管理層...後來又變埋管理層...咁囉.

samsara,

純粹巧合,不過經你一提,至發現最近兩個月真係寫少好多工作.其實除咗心靈上排洪,現實中火依然在燒,不過好似我喺你果邊留言般,呢個波真係愈放愈低,只不過有時身不由己兼燥底發作,又再發熱發亮囉.

你話有個多少因為依個plan而懷疑你係未想走,唉我果邊又係咁,而且覺得提完仲衰,藉口多多.不過,唔通真係留喺度做一世咩?(我呢句好正面架,人望高處嘛...)咁負責任啲講雖然日後各為其主,咁尊業啲處理,留低啲經驗俾下一位都ok又冇咩所謂呀,都帶唔走啦~

而且,我都好鍾意train 人,有時見到同事進步都好高興架!

K 說...

>>好應該幫佢地搵番個襟錫或助理幫下手,令效率提高

怪不得上星期六去金鐘的"太空"開放日, 有位課程主任在我們上完free seminar之後極力向我們推介讀"襟錫"課程啦!

不過, 話時話, 攞到資格兼俾您做得掂, 真係賺唔少錢o架!

>>若果老細真係喺以上前題下,有此意思,想再喺管理層內,再設立一個副管理層及管理層助理團隊時,卻又暗示現存各部門團隊唔受聽命於呢個新團隊(副經理及助理)的話,咁樣,只會令chain of command 及unity of command變得矛盾,更顯得不倫不類

加泥係導致部門管理架床叠屋的話, 計我話唔加好過加!

在私人機構未必會咁做, 最弊係政府用了我們的錢做了, 您會認為咁做真係有效施政嗎?