11.10.06

開會時間

近日因為不同原因,差不多每日花三小時喺開會上,導致放工時魂不附體,腦汁乾涸,好攰!

自從四年前肥龍升上依家果位後,"開會傾野"彷彿就已經不自覺地咁長伴肥龍. 屈指一算,肥龍每天大概會花三分之一至四分之一時間(既二小時或以上)喺開會上. 如果用一年時間計,唔計見客, Internal Meeting 、內部培訓及到老細房面聖, 肥龍一年裡花喺(已預知既)例會時間已約莫為:

1. 每月例會 - 4小時/月 (48小時/年 = 6天/年)
2. 每週Sales Meeting -1小時/週,共4小時/月 (6天/年)
3. 每月南中國銷售例會 -8小時/月 (12天/年)
4. 每年中國區會議 - 4天/年

1+2+3+4 = 共28天/年, 如以5天工作計,大既5.5個星期.

加埋肥龍一年有3個星期大假,原來一年計差不多已經有兩個多月唔喺Office. 套用無間道劉建名說話方式:"如果有得揀,我想做老sell"! 即淨係去見客唔理內部會議咁多!

有時肥龍都會諗:係咪真係有咁多野要開會先可以傾?仲有(特別係人地Chair果啲)會係咪要開咁鬼死耐,可唔可以直接啲、快啲呢? 當然有啲會議係必須及有一定功能. 因此肥龍喺可以選擇唔開(會)就時候就盡量唔開,或者當住一班同事係咁倚交待幾句就算,如有問題就問肥龍. 就算真係要開,都盡量準備好個Agenda, 少啲Side Track,少啲離題,準時完成.

不過因為肥龍成Team都比較新及全隊平均年輕人多(除咗肥龍拉高咗條Curve!),所以除咗上述例會外,肥龍用咗唔少時間喺1對1既Coaching及跟進各別同事表現,否則如果你對住成班人講,佢地唔當你了哥聽你講先奇!

1 則留言:

Unknown 說...

如果係靚女,我唔介意一對一coaching,好多野要教。