9.7.07

小記事簿

就算依家科技愈來愈先進, 愈來愈多方便既時候, 唔知有無人好似肥龍咁, 雖然已經擁有PDA或者類似產品, 但就仲有用小記事簿既習慣.

其實肥龍都有用smartphone去處理日誌及工作有關事項. 不過可能因為手癢, 鍾意寫呢寫路及亂畫一通, 所以就會隨身再攜帶住一本記事簿喺身, 方便即時記錄身邊發生既事件或腦海突然諗起既意念.

咁, 除咗要帶多樣野外, 唔發覺有咩問題囉. 而記事簿又豈止一本, 公事上肥龍通常會分開幾本(唔同顏色封面), 又以事項分門別類. 咁同老細傾野一本, 同同事傾野又另一本...

不過, 貼身既就只此一本,主要記錄私人事宜及一啲零碎點子, 等之後返屋企或得閒時加以整理. 而記事簿中, 又特別偏好loft及page-one 搵到既日本出品, 貪佢細細本, 紙質又正, 紙味夠香, 封面夠靚, 特別好寫.

雖然肥龍都明白其他人諗咩, 但就已經唔止一次, 當開會時肥龍從袋中攞出記事簿準備記錄低有關內容時, 身旁同事都會流露出一副唔可以相信而又奇怪既表情. 彷彿就係用表情話俾肥龍知: 「龍哥, 你唔係呀嘩, 咁樣係咪Out咗呢? 依家人人都已經咩咩咩咁囉! 」

而又當肥龍準備提筆記錄重點時, 耐唔耐就會有人插嘴話: 「阿蛇, 可唔可以唔落簿呀?」

17 則留言:

s-pig 說...

龍sir,

我覺得落簿型過落palm喎!!

Unknown 說...

我曾經都試過帶本迷你簿係身,仲要係硬皮黑色加紅色果隻,不過實在太懶寫野,最終放棄了。但年紀越大記性越差,都要考慮跟阿龍蛇做法喇!

Karmen 說...

我都有兩本. 一本係好靚靚嘅diary, 一格格, 多數都喺log-on買.

另一本, 就係近期先添置, 我稱佢為 "笑料記事簿", 專用來記低身邊人或自己的搞笑事or語錄...:p

Old Cake 說...

記事簿 will never ran out of battery! ^_^

xiao zhu 說...

講出黎唔好笑我喎!其實我除左都鍾意用一本本記事簿之外呢,我仲有用電話簿架。雖然而家手提電話可以入晒啲電話,但係我都同時 keep 住本電話簿。我會間唔中攞出黎揭吓揭吓,睇吓啲朋友嘅電話地址,有啲改完又改、有啲刪除左、又有好多移晒民,另外有啲直情唔記得左個人,睇番又會諗番好多嘢,一路睇都幾得意架。

同樣,睇記事簿都係,睇番以前寫啲嘢,有時都唔記得點解果時會寫啲咁嘅嘢,感覺好得意。

英倫肥龍 說...

咦, 聽落原來我都係地球人喎! ^^

英倫肥龍 說...

s-pig,

係呀, 寫完仲要放番本簿入恤衫袋內呀! 落簿型好多架. ^3^

英倫肥龍 說...

大王,

你平日咁多諗頭及大計, 真係要諗諗買番本記低啲點子好喎!

英倫肥龍 說...

亞芬,

你唔係已經有本"笑料記事簿"既呢咩? 莫非係第二冊?

你唔講又真係醒唔起, log-on果啲都唔錯喎!

英倫肥龍 說...

Old Cake,

嘻, 不過就驚支筆無墨(包括本人墨水)呀!

英倫肥龍 說...

燒豬,

係呀, 有時睇番自己都唔明自己寫咩又或者點解咁寫. 電話簿就真係好耐無用啦, 不過就keep住一啲以前同學仔既通訊錄.

不過好奇怪, 我依家仲會記得某啲同學既屋企電話號碼(六個字既), 無得解! ^__^

匿名 說...

ha...你記得d同學既電話號碼?我記得我識既人既生日日期呀...冇刻意記架,同埋就算個人唔熟都好,只要知道左邊日...都會記得架...好奇怪呀呵...

Karmen 說...

還是第一冊啫...

C.M. 說...

肥龍兄:

小弟興幸原來有你陪我一齊 out.

英倫肥龍 說...

c.m. 兄,

有無興趣一齊行"咇"? (笑)^^

馬老板 說...

讀書時用薄仔, 但係pocket pc可以同outlook 同步, 太方便哪

英倫肥龍 說...

馬老板,

係嘅, 不過硬係鍾意一有機會就攞起支筆落簿...嘻!