25.7.07

排洪音樂

【老銷網訊】昨日(7月24日)由於一宗工作事故, 肥龍五臟六腑內腎上腺及皮質醇已出預定警界線, 情況告急.

10時19分,肥龍腎上腺水平已達極高水平,而皮質醇超警戒達水平十級,發出今年首個排洪警告.

有關網友稱,該洪峰達到近年一遇既水準。

後來情況持續. 但據悉,其後受各方網友相托,問候, 支持, 洪峰初步受到舒緩. 奈何肥龍本身已因為洪峰影響, 導致昨日工作情緒低落, 戰意散漫.

經有關人士初步評估, 慶幸受損程度尚可接受及理解水平, 但須要確保洪峰已受控制. 而有關人士透露, 相信肥龍可以喺短期回復正常, 唯有少部份功能及工作被延誤, 估計問題不大. 至於重建工作亦陸續展開.

【老銷網訊】小記老銷, 喺肥龍面前, 報導完畢.

肥龍在此希望多謝各方網友(燒豬,野蠻郡主,s-pig,亞芬及Old Cake 等)及友好慰問, 多謝關心及鼓勵! 肥龍尚且可以! ^^

另, 肥龍在此介紹肥龍所挑選既排洪音樂, 唔錯架! - 陳輝陽 -陳輝陽鋼琴作品集











王菲 - 暗湧


黃耀明 彭羚 - 漩渦

7 則留言:

C.M. 說...

肥龍兄:

祝你排洪順利!

(小弟個水塘近排日日都有洪水注入,小弟都要諗下辦法排洪至得。)

英倫肥龍 說...

c.m. 兄,

不如攪番個「排洪音樂會」,可能反應會唔錯哩!

C.M. 說...

哈哈肥龍兄:

小弟已經霸左個頭位開幕啦!

Old Cake 說...

"「排洪音樂會」" <---- Count me in, please! haha

野蠻郡主 說...

吹下歌!真係可以減壓架!

Extraordinary Life 翠斯 說...

肥龍哥!

多謝你既路過, 好少人系個BLOG 度到週圍走架啦!
我見你都應該系愛歌之人,:
PET SHOP BOYS Carpenters Every Little Thing 宇多田光 Eason Chan 李克勤(寶麗金年代) 林子祥 陳百強既歌

呢D 人全部都系有FEEL個班, 仲有我好鐘意 "旋渦" 架!

做乜成日排洪呀? 唔洗咁燥喎!

英倫肥龍 說...

翠斯,

多謝你既到來及留言. 除咗鍾意聽歌外, 就如我既自我介紹一樣, 我其實係個大唔透. 無所事事, 嗜好繁多. 飲飲食食既路人甲.

至於排洪, 好似其他網友比喻一樣, 洪水湧入到一個階段, 就會滿, 就要疏導, 否則後果不堪設想! (呢句我自己加兼講笑咋! ^^)