2.7.07

真空旅遊

近日正開始留意今年九月份旅行既資料, 除咗要搜集一啲基本野外(目的地資料, 交通, 當時天氣等), 發現依家去旅行, 真係要/會帶多咗好多野.

手提電話啦, 數碼相機啦, ipod啦, NDS啦...而且諗吓諗吓, 又諗不如帶埋部laptop啦...(仲未諗起要帶火牛呢個問題上)

開始發覺, 隨著科技進步, 產品愈來愈個人化, 人亦變得愈來愈貪心, 怕寂寞, 而以上物品又某程度滿足呢個需求.

記得之前讀信報時鄧達志有篇有關旅遊時既「真空狀態」, 意即斷絕一切現有通訊, 可以寧靜、舒適及不受干擾咁享受呢個旅遊時刻.

又記得以前放假去旅行, 手提電話未普及, 到達目的地時會打電話返屋企報平安. 依家反而會話如果對方有需要, 其他人隨時打個電話就揾到, 同喺香港冇乜分別. 而且又可以話長途電話費貴, 索性話冇申請漫遊, 一了百了. 但後來當漫遊愈來愈方便及便宜, 加埋3G 既出現, 俱往矣. 換來係二十四小時standby.

而且依家加埋email 及BB, 世界冇一刻停頓, 通訊資料發達到一個階段, 你甚至冇理由話唔知又或者冇見過.

結果, 工作就係工作, 放假旅遊又係工作.

旅遊本身應係享受既, 雖然出外旅遊, 錢應駛則駛, 但所指並非純吃喝玩樂式既享受. 反而, 可以喺一段時間, 短或長, 接觸、見識、認識、了解及學習另一個國度形形色色既人事物, 確係賞心樂事. 另外, 認識中國以外既文化及歷史亦可以令人更加包容、欣賞及感恩. 而此期間如果可以把眼前既景象留下, 不失為一段美好既回憶.

2 則留言:

xiao zhu 說...

物質上的方便,會帶來精神上的負擔;物質上的豐裕,也會帶來精神上的空虛。我們好像終日都遊走於取與捨;有時候很累,有時候那種挑戰又可以叫人振奮。真麻煩!

英倫肥龍 說...

係呀, 有好多野其實都唔係必需既, 不過都話自己貪心又怕悶, 自作孽, 冇辦法啦!! ^^

不過如果旅遊期間真係可以唔理公司野, 確係盞!