14.7.07

週六晚報

晚報, 一件彷似上一個世紀既產物, 代入免費報紙林立既今天, 除咗感覺遙不可及外, 甚至對部份人黎講就似從來冇存在一樣.

肥龍第一次接觸晚報, 源於讀中三時每週要寫既週記.

當時肥龍寫週記既心態係但求得過且過, 功課一份, 冇話想點又點. 而每個星期既週記內容, 當然亦唔會有咩特別, 主要係環繞與肥媽果個星期發生既逸事或無聊家事, 加以修飾加以記綠. 至於其他同學寫乜, 肥龍真係唔知, 不過諗都應該都差唔多啩.

而當年教肥龍中國語文既詹老師, (表面)可能希望同學可以將生活融入寫作中, 而又同時想培養同學對唔同既事物產生既觀察力及想像力 (實情可能睇同學既家事睇到悶哂), 竟然諗出一個針對週記既內容既新建議.

而呢個建議, 就係將週記既題目設定為每個星期六晚出版既【新晚報】內既一個專欄既插圖為題.

真係一個嶄新既名題方法. 不過寫乜其實冇咩所謂, 况且要「揸流灘」唔算好難.

但估唔到, 寫週記既最大問題唔係寫作, 反而係喺點樣見到幅圖上面.

往日唔同今時, 當年要買報紙, 一定係要去報攤處買(依家有便利店24小時有得賣). 不過唔知究竟係發行量問題定係真係好多人睇, 結果好多時都買唔到上當日下既晚報. 而報攤有時又好早閂門, 夜咗去又可能撲空.

買唔到既代價, 就係睇唔到果幅插圖, 結果連要寫乜都唔知.

咁,買唔到晚報都唔係咩絕路, 要知始終有辦法. 雖然當時唔好話互聯網, 連傳真都未普及, 而咁啱冇同學住喺附近, 不過仲有樣野叫做電話. 結果每次當買唔到既情況出現, 肥龍就會打電話去問同學幅圖大約係點, 再加一啲主觀既幻想力, 勉強都可以完成果一份週記.

不過呢個補救方法既代價就係當遇著啲描述能力低既同學時, 風險不少. 肥龍就曾經試過寫咗一篇離題萬丈既週記, 結果被罰重作, 捉哂蟲!

之所以後來, 當肥龍又買唔到報紙時, 情願第日早少少番到學校, 問同學借幅畫睇, 喺入班房前攪掂!

9 則留言:

xiao zhu 說...

嘩,咁你好犀利啫,咁短時間就可以作好。

英倫肥龍 說...

唉, 梗係唔係啦. 心態係但求得過且過, 功課一份,百零字,「揸流灘」唔會好難嘅.

不過有時「師父唔到」就死火, 到時真係要太空漫遊, 胡亂一通咧.

C.M. 說...

(該偎,原來你倆隻野咁夜都未瞓...)

肥龍兄:

不過咁,點解指定要呢份晚報呢?其他報唔得咩?比學生自己選擇,唔係應該更能鼓勵創意咩?

英倫肥龍 說...

c.m. 兄,

全部都係詹老師既意思, 我呢啲(做/仲)細, 冇say 嗰喎.

又可能因為果陣太有創意呀...

你咪又咁夜都未瞓啦. 話時話, 你個Clubbing 點先? 有冇遍地咩咩呀?

s-pig 說...

要睇左幅圖先寫到週記?其實老師有冇limit左你同d同學既無限創意架?

英倫肥龍 說...

s-pig,

如果依家睇番轉頭, 我都覺得冇咩問題, 亦唔覺得限制左呀.

例如你睇吓最近會考中文作文檸檬茶咁, 真係可以十個人十個角度/故事去寫, 不過最後唔知係咪咁, 定係好似扑友般百花齊放. 反而, 有時問題係寫既人落入主流思想中.

英倫肥龍 說...

s-pig,

不過每個星期六要記住買晚報就一定limit咗我去玩既心情囉.... ^^

唔通星期六玩玩吓同個朋友講: 「呀, 你等我一陣, 我要去買份日晚報先! 好快番黎...」

你話有冇咁掃慶先? >_<

s-pig 說...

係喎...同埋冇理由一路去玩,一路攞住份報紙咁阿叔架...hahahaha...咁你寫星期六週記寫到幾大個呀?

英倫肥龍 說...

咁都係大約一年左右囉. 不過真係好煩. 星期六好似煲落湯睇火咁呀....