5.7.07

好戲在後

喺睇Youtube 時無意中發現以下片斷, 實在驚奇!

一路睇,腦裡一路湧出唔同既四字成語. 一個接一個.

不過咁, 左睇右睇, 硬係覺得同現實社會某啲事有啲相似...

10 則留言:

xiao zhu 說...

我反而有興趣想知道你想起嘅成語係乜。

英倫肥龍 說...

不如你講先, 你咁好文采...嘻^^

xiao zhu 說...

乜你咁奸賴架,我都冇話我諗起啲咩成語,係你講之嘛,仲笑我添!

英倫肥龍 說...

胡裡胡塗
好整以遐
以快擊慢
弱肉強食
鷸蚌相爭
漁人得利
黃雀在後
好戲在後
以眾凌寡
潰不成軍
倉皇逃生
大獲全勝
....

燒豬, 請賜教! ^^

xiao zhu 說...

"啞口無言"

你十二句成語都串連晒成條片嘞,我都搭唔到嘴喇。佩服!

英倫肥龍 說...

你得既...點會搭唔到嘴呢?

不如加多句"隔岸觀火"!

xiao zhu 說...

係囉係囉,連呢句你都講埋咯。我又冇嘢講喇!:X

英倫肥龍 說...

唔係哩, 唔好冇嘢講啦, 仲有架, 等你咧. ^^

C.M. 說...

大難臨頭
愛兒心切
心有餘悸

Karmen 說...

齊心事成...?!