12.7.07

女人心情

收音機徐徐播出「女人的弱點」呢首久違咗既歌曲.

呢首歌既旋律, 其實喺好耐之前聽「义雞(Chage & Aska)」既Single時已經聽過, 當時只覺此曲非常悅耳, 奈何當年肥龍入世未深, 唔懂男女情愛之事(依家都唔見得好幾多), 更加唔會明白女人既心情, 就當普通一首流行曲去聽, 白白咁糟蹋咗由潘源良先生填上既歌詞.

事隔多年, 雖然再聽時感覺一樣(一樣咁好聽!), 但今次認真細嚼內裡歌詞後, 先發現原來肥龍一直咁冇心肝, 睇漏咗原來咁細緻描寫出女人既心態既歌詞.

而最近, 當肥龍閒時到訪唔同網友既扑時, 唔難發現當中有不少網友透露各自既情感故事. 真心說話, 肥龍睇既時候, 就彷彿有把聲音喺肥龍耳邊一字一字, 一段一段咁讀出黎. 當中情感真摯, 有茫然, 有憂怨, 有關懐, 有思念, 有正面時亦有反面. 雖然素未媒面, 但從文字世界裡, 肥龍亦能意會當中既說話及感受.

不過, 曲雖然優美, 希望有朝一日, 可以聽到有首歌叫「女人的優點」就好啦! 不過諗黎諗去, 最近似既就有周杰倫既「可愛女人」咧!

女人的弱點 - 葉蒨文


You are free - Chage & Aska


可愛女人 - 周杰倫

5 則留言:

Karmen 說...

飲杯!!

xiao zhu 說...

女人相對來說都是較心軟的,很多時就是太死心眼!

Extraordinary Life 翠斯 說...

哎吔, 小豬! 原來你都系度架!! 真系有緣啫!

肥龍: 講起愛情故事, 我呢個都一生難忘,雖然系BB仔個陣, 都一世記得

http://tracyzzchan.blogspot.com/2006_07_01_archive.html
(July 19,2006 - 愛情故事) 個篇!

英倫肥龍 說...

翠斯,

已睇咗你既連結, 就只可以講一句 - 人生無常.

如果講為一生難忘,反而更想講不能忘記.

而且阿Q啲諗, 你可以記住這位同學當年既印象總係一個好既片段.

Extraordinary Life 翠斯 說...

南區肥龍,

多謝你既分享..