8.7.07

另類享受

雖然熱, 就算唔係因為準備馬拉松, 每逢週末醒來, 腦海諗起呢個畫面及天氣, 身軀就會自自然然忍唔住換上運動衫穿上運動鞋, 衝落街去跑步.



走數十分鐘, 出一身汗, 又是一種享受.

24 則留言:

xiao zhu 說...

大清早醒來,不能再睡,掙扎過後,變得有點燥熱,幸好走到窗前、打開電腦,竟都見到藍天白雲,心情也慢慢平靜起來。此刻,還聽到蟬鳴。

早晨!^^

英倫肥龍 說...

早晨呀!^^(你咁早既 ?)

最近天氣真的有點過熱, 一早醒來, 已經係三十度, 有時身體及感覺都有點燥熱. 工作天時唔可以諗得太多, 亦無咁多時間. 但每逢週末, 真的希望可以喺戶外走數十分鐘, 出一身汗,放鬆一下, 特別心曠神怡.

希望睇見藍天白雲, 你都可以心曠神怡啦!

xiao zhu 說...

醒左瞓唔番咪黎坐吓囉。你都好早呀。

睇見藍天白雲係心曠神怡左....一陣,返到黎公司唔知點解有少少"忟憎"!冇鬼用!:(

英倫肥龍 說...

一陣咋? 咁快就無效嗱? 忟憎既話咪又睇番史力薑人啦, 唔駛忟! ^^

真係唔睇報紙唔知, 隻史力薑人炒到成$100隻(原價$8). 唉, 除咗"I'm NOT a plastic bag"外, 真係咩都可以炒一餐! 就算細路仔野都唔放過呀!

英倫肥龍 說...

另外, 上面果幅啲雲好靚, 所以咪貼出黎呀!

xiao zhu 說...

係喎,多謝你提醒我史力薑人呀。^_^

不過我睇報紙唔見嘅。唉,見怪不怪。

我都鍾意上面果幅呀!

xiao zhu 說...

諗諗吓,我應該擺番個史力薑人喺度得閒望吓,不過而家炒到咁貴,唔駛諗嚕!

英倫肥龍 說...

唉,我睇蘋果架! 

唔駛諗?咁又唔一定嘅, 你可以download佢做wallpaper呀! (http://www.shrek.com/main.html)

^!^

英倫肥龍 說...

仲有一幅,不過唔知你睇過未.

http://southerndistrict.blogspot.com/2006/11/blog-post_25.html

xiao zhu 說...

唔該晒呀,不過我好腌尖,我鍾意有得攞上手摸吓。(我係屬於kinesthetic type 嘅人,淨係睇同聽唔夠,鍾意掂到、摸到、感覺到。)而且呢,我鍾意用清啲嘅風景畫面做 wallpaper 架。:P

去過一次你另一個blog,而家先發覺你缸金魚幾靚,不過得一條,見到佢好似好悶、好無聊咁!

英倫肥龍 說...

唔係既, 其實隻史力薑人會發聲, 吱吱咕咕,玩吓佢幾過癮架!(不過喺公司唔玩得!)

哦, 果陣只有缸金魚available呀! 啱啱換咗缸熱帶魚嚕! 得閒過去留意吓啦! ^^

xiao zhu 說...

係咩,會發聲架?又幾得意喎。唔會好大聲嘅啫,係唔係呀? 喺公司玩小小都得啩。 :P

唏,啲熱帶魚游起上黎唔係好似呀,我鍾意缸金魚多啲。^_

英倫肥龍 說...

都唔可以咁講, 如果公司周圍安靜, 可能會幾"應"聲架. 不過如果真係咁咪喺枱底玩, 比人發現就扮傻囉.

哈,我真貪心,放哂兩缸金多上去咧! 一齊共賞, 魚樂無窮! ^0^

英倫肥龍 說...

兩缸魚... (打錯字!) >_<

xiao zhu 說...

畀你講到我越黎越想搵個史力薑人返黎玩添!

我都係好貪心架,真係好嘞,你擺番缸金魚喺度!我可以得閒去睇吓。^^

oops, 乜我哋好似講緊MSN 咁嘅!

英倫肥龍 說...

你想玩咩? 你唔介意, 咁我借過你玩囉^^

你一句我一句又幾似講緊MSN喎, 你公司俾上架?

xiao zhu 說...

我真係想玩架,不過,傻啦,我唔會奪你所愛嘅!而且你點借畀喎,你有心就得喇。

其實呢,errr,原則上唔畀,不過都有啲例外嘅。hehe, shhhhh...

C.M. 說...

(有旁人側目...)

(心諗...人地MSN緊...點插嘴呀... 都係專心做野...)

(吃不到的葡萄是酸的...)

英倫肥龍 說...

c.m. 兄....你....(無野講, msn啦!)

xiao zhu 說...

C.M.:

MSN 係唔係可以幾個人一齊傾架?(我真係想知喎。)C.M.,就算係,你得閒咩? ^^

英倫肥龍 說...

各位友好, 如果有興趣喺web2.0空間以外又想與肥龍喺msn上飲個茶食個飽的話, 歡迎走入dragoninsouthern@hotmail.com

茶水招待, 不設劃位及最低消費.

(死! 俾老細知道點算?) ^^

C.M. 說...

小珠:

MSN,印象中好似唔可以conference...

>>你得閒咩...
(做到死9咁呀今朝... )

肥龍兄:

小弟唔客氣啦。(入左先)

xiao zhu 說...

我聽人講話MSN 好似可以 conference 固喎,不過真係未試過,反而我諗 Gtalk 就真係唔得嘞。

C.M.,做到死9咁都仲可以入黎,都唔係好差啫!^^

肥龍,我add 左你喇!

s-pig 說...

幾位,

msn係可以幾個人一齊傾架...只要你同其中一個online既朋友開始左個dialog box,再按左上角"invite",咁就有另一個window彈出黎,show左當時你其他正在online既朋友,你double click佢/佢地就可以幾個人一齊傾啦...試下得唔得