19.7.07

兩個自己

今日心情就尢如有兩個自己, 一個喜, 一個憂.

一方面繼續遊覽網友既扑, 留吓言, 天馬行空.

一方面因為工作上既情況, 唔停咁, 埋頭苦幹.

心情大起大落, 可以話人格分裂.

加上下午接過來既電話, 傳來一個既預知又唔想知既消息.

整個下午, 唔想工作.

************************

雖然未係最後一刻, 不過今晚還係到醫院見姨丈你一面.

上次到醫院探望你, 知道你不想家人見到你患病既臉容, 知道你自知身體狀況, 你顯得不耐煩, 不發一言, 更著其他人離開.

你生命力很強, 唔係指卧病床既你, 係指每年家中聚會時見既你. 每次見你出現大家就哈哈笑.

你個樣好唔友善, 但出奇地你對我就係好隨和, 好客氣. 其實我無驚你架, 不過只怕唔知同你傾咩啫.

雖然你成日話你未讀過書, 有多野都唔知, 唔識, 但有時你就係攞住份報紙雜誌, 問我呢樣, 又講吓果樣, 我其實都唔知你知唔知我講咩架.

記得有次講起日本旅遊, 你竟然突然講咗幾句日語. 原來當年打仗時, 你曾經要喺日軍飯堂附近工作, 所以一般對答用字, 難唔到你.

你鍾意飲酒抽煙, 明知對身體唔好, 不過你又鍾意, 家人只叫你適可而止.

今晚跟你牽手, 感覺好特別. 互相凝望, 千言萬語, 盡在不言中.

而家人只希望你不再受苦, 快樂離去.

一切在心中.

*******************************

離開醫院後, 一大家人去咗鄰近酒樓食晚飯, 席間繼續有講有笑.

大家其實好豁達, 勇敢面對. 況且生老病死, 自然不過.

1 則留言:

Karmen 說...

好想講一d野, 又唔知講咩. 生命, 活一場, 要精彩. 到自己走到盡頭時, 才不會可惜.