17.12.07

愉快故事

因為好友H新居入伙關係, 肥龍跟好友H, 讀書時好友S及好友K又再聚頭.

最後一次四個人一齊著住同一校服, 經已係十六年前. 當時, 除咗返學時間, 我地四個, 放學後既晚上就係打籃球, 玩啤牌, 到附近公園吹水及互相傾訴.

雖然近幾年大家都因為工作忙, 有人結咗婚, 又有人搬離開南區居住, 已經好少再見面. 只係耐唔耐既朋友聚會再相遇, 但好少只得我地四個.

好友H新居佈置得美輪美奐, 又非常個性化. 另外, 好友H跟女友C呢對拍拖十五年(定更長時間)既組合, 決定明年三月拉埋天窗, 實在值得慶賀, 又令肥龍非常期待.

好友K繼續同大家分享跟小情人猜既謎語, 雖然唔少答案令人無語, 難得喺一片噓聲中大家又樂此不疲, 一個接住一個.

好友S跟身旁老婆P, 無時無刻, 都向大家甜絲絲流露出等待著家庭小成員既喜悅. 而今個月二十四日, 將會係一個特別日子. 希望所有人健康.

見面不過三數小時, 時間唔係重點. 肥龍相信最好既係, 可以聽到大家生活都過得好愉快既故事.

4 則留言:

s-pig 說...

嘩我追唔切你出post既速度添,要快d快d快d


其實同d由細識到大既朋友可以耐唔耐出黎見下面,又知道大家生活愉快,嗰個感覺真係好開心架,「無事常相見」,呢句說話真係好啱!無事見下都係開心既!

s-pig 說...

仲有我想問點解相中人可以企定定咁近同d盃呀、碟呀咁影相既?我05年去晏菲路,係好好彩唔知點解d staff攞左隻盃出黎,先可以摸到隻歐冠盃咋!

英倫肥龍 說...

s-pig,

無事常相見! 啱聽!
而且每次見呢班好友一定笑餐飽. 雖然年紀大咗, 不過當一走埋一齊時, 心境又好似冇咩成長囉!

因為當年車仔囊括英超、聯賽盃同慈善盾, 雖然相中人唔係車仔粉絲, 為咗可以同呢啲盃、碟影相(仲可以三樣一齊影喎), 俾錢都影啦! (不過就唔俾舉起或親吻, 比較可惜~~! 哈哈)

歐冠盃? 你好犀利呀... (有冇相睇先?) 我都想摸下見下隻歐冠盃. 不過真希望有機會可以喺晏菲路重建前去一趟咧!

s-pig 說...

舉起,明既...
親吻,errr...

晏菲路,比我想像中細d...

相,麻煩移玉步啦