19.12.07

係咁架啦

睇咗黃子華, 經佢講一講, 一億就係一百個「一百萬」. 即係話, 就算年薪一百萬, 都要做一百年先做夠一億. 又, 原來咁樣諗, 先感覺呢個數量之大.

大到有如抬頭望住天空, 無語...跟住雙眼由左望到右, 再由右望到左, 然後低頭若有所思咁“哦”一聲, 再講句「真係好大喎!」既果種感覺.

忽然覺得自己好大鄉里.

「係咁架啦~~~~~」...我咩都知咩!

****************

其實有好多事情, 一早已經知道答案. 只係有時不扮高深, 冇樣認真. 結果係應該要思考既事情時冇去認真思考, 反而做埋啲「唔等駛」既野, 或者將正經野放埋一邊.

又如寫扑, 肥龍自己有幾多料自己知. 咁有時有朋友問既然你又唔係邊個邊個, 寫扑又冇效益, 點解仲會去寫?

「係咁架啦~~~~~」...我鍾意寫嘛!

****************

又令肥龍諗起年少時, 耐唔耐就好奇問肥媽呢樣果樣疑問既情況. 好多時不論咩類型問題, 當問到咁上下, 肥媽就自然會搬出「係咁架啦~~~」「總之係咁上下啦~~」、「遲啲你就明架啦~~」之類既答覆, 然後肥龍就會意識到「夠咧」, 再以似明非明、似懂非懂既表情, “哦”咗一聲, 就咁了事.

「係咁架啦~~~~~」...我知我又問錯野囉!

****************

問題: xxxxxxx?

答案:「係咁架啦~~~~~」

8 則留言:

xiao zhu 說...

通常啲細路問大人嘢,問到咁上下冇咁好氣,都會敷衍答話「係咁架啦」、「你大個就明架喇」,真係好有共鳴呀。但係我呢,真係會不停咁再問架,激死阿媽!

C.M. 說...

>>激死阿媽

淨係阿媽?

>>一億...

如果唔係你咁講,我覺得一億...之嘛...

Unknown 說...

我星期一都睇左wor

xiao zhu 說...

C.M.

>>淨係阿媽?

Errrrrr,你問緊我呀?

Old Cake 說...

龍哥,
今期美國中西部彩票Mega Millions有成一百七十萬美金. 如果我中咗, 咪有成億港幣囉! hehe Wish me luck! 仲咗買部GTR廠車比你玩 哈哈

英倫肥龍 說...

燒豬,

不停咁再問並唔止你一人. 而呢樣野, 我諗我因為去明白之後既後果既代價一定唔少...遲啲慢慢講.

c.m. 兄,

一億...之嘛...(你眼望我眼)

old cake,

好呀, 多謝同祝你好運!

一百七十萬美金得千五/六萬港幣喎....不過又唔駛真係買部GTR廠車比我玩既, 你車我一轉我都心足架啦~~~

其實聽日香港六合彩金多寶都有港幣六千八百萬呀, 一齊努力呀! ^^

Old Cake 說...

係170 Millions 美金呀至真! 之前寫錯咋

英倫肥龍 說...

170 Millions 美金! 勁呀!