30.12.07

半馬煉成


經過尋日一段由香港仔經域多利道、沙宣道到瑪麗醫院既探索後,一條約兩個小時既練習路線(半馬距離)大致成形.

- 香港仔至淺水灣來回,約55至60分鐘;
- 香港仔至瑪麗醫院來回,約50分鐘

距離正式比賽約仲有六個星期,依家主要針對既,係距離及耐力上既鍛鍊.速度上反而可以保持.由香港仔上斜至華富邨一段跟西隧一段無論斜度、時間上都幾類似,可以多加利用.因為始終覺得半馬路線最困難及辛苦既一段,就正係由西隧底上斜至干諾道天橋既一段(其實肥龍從未可以一口氣谷哂成段斜路架~),希望喺一月內,可以安排一至兩次跑畢全程既練習,克服困難.

咁兩個小時既目標,就可能達到.

7 則留言:

Old Cake 說...

龍哥,
俾心機啊!

xiao zhu 說...

加油呀!繼續幫你打氣!

英倫肥龍 說...

Old cake, 燒豬,

係! 知道!
多謝哂!

說...

嘩!睇怕你要改名叫瘦龍囉!

Marshmallow 說...

嘩!55分鐘來回香港仔至淺水灣?!

跑步就真係唔係my cup of tea,鐘意行山多d。小女子上星期行百萬行(終點行過你舊居!),打算玩今年個環島行半程。

英倫肥龍 說...

行山好架,不過跑步就比較方便同時間短.

環島行?你第一次行呀?

環島行半程全程我都行過,感覺都唔錯,特別係陽明山莊至大潭水塘一段,及最後落石澳一段.只係中間一段沿引水道行比較悶同欠風景啦.

55分鐘來回香港仔至淺水灣其實唔係真係咁難,起碼同行其他三人都可以做到.不過由今個星期開始,練習距離逐漸增加,加強耐力.

英倫肥龍 說...

易亦,

還需努力~~