22.12.07

兩個探長

今日坐巴士聽到由遠處傳來既一段熟悉既電話鈴聲.

探長有好多種, 又以「加奇探長 (Inspector Gadget)」比較深刻.

依稀記得, 每次加奇探長收到任務既指示後, 指示會爆炸既畫面.

依稀記得, 每次加奇探長每次符碌破案既過程.

依稀記得, 每次侄女(?)跟小狗如何暗中協助加奇探長逢凶化吉既情節.

睇果陣, 口中念念有詞. 「有冇咁啱呀!?」「咁都得!?」「唔係呀嘛!?....哈哈!?」不時掛喺口邊.

後來好似有拍成大電影, 不過無睇到. 況且保留童年記憶咪仲好!^^



呢段後加:

呢邊廂加奇探長每次逢凶化吉、符碌破案. 另一邊廂有個只靠一把萬用刀加上就地取材就可以化險為夷既「玉面飛龍(MacGyver)」. MacGyver 或者叫麥佳華好型, 型在每次危急關頭一定搵到唔同材料做唔同功能既工具. 要炸彈有炸彈, 要游繩有游繩..., 得一個人. 總之好鬼科學但又work, 好過上物理化學堂(如果真係得的話), 勁!

3 則留言:

Old Cake 說...

嘩! 我差少少已完全忘記呢套卡通啦

話時話, 以前睇美國Discovery時得知, 在現實中真係有唔少案件在陰差陽錯的情况下被破案. 有D案件破得真係好離奇, 好似個天要收D壞人一樣.

s-pig 說...

加奇探長首歌好有印象呀,不過可能以前真係太細個睇,d內容真係唔多記得啦...hahaha, 有冇vcd賣架?

英倫肥龍 說...

old cake,

係呀, 加埋有時傻人有傻福呢...破案!

s-pig,

呢套卡通, 我有睇過, 代表....:P

VCD我諗都未必有咧, 可能去HMV先可能搵到呀..