15.12.07

找出不同

好啦, 今日唔駛返工(呢個咩理由黎架?), 同大家玩個遊戲 (玩遊戲從來唔駛理由).

相中人究竟是誰?







不過搵到無獎! @_@

10 則留言:

匿名 說...

靚仔lo...

s-pig 說...

我估係錢家樂

北夫人 說...

我都覺得似錢嘉樂

Gavin 說...

現真身!

Old Cake 說...

乜唔係舅父波咩?

英倫肥龍 說...

邊個係舅父波?

Old Cake 說...

唐心風暴個舅父波呀 (唔好打呀...要打唔好打塊面...) hehe

Gideon 說...

肥龍哥.. 周圍都係你幅肖像....
你既自戀程度同我有得揮哈哈﹗

野蠻郡主 說...

連old cake咁遠都叫"舅父波"係邊個,我地冇可能唔識既,哈哈哈哈!

英倫肥龍 說...

鐵鎚兄,

那裡!那裡!
咁其實我呢邊無咁多人黎, 諗住俾多啲標識先得嘛, 係咪? ^^

郡主,

唔駛點講, 都睇到肥龍幾out先得架! :p