2.12.07

三關過後

今朝一早肥龍約好友人喺香港站等, 坐早上5:35分(首班港鐵)特別班次直飛向迪士尼進發.

大鄉里肥龍初次踏足迪士尼, 對賽事路面情況一無所知, 只相信唔會好多斜路(因為填海關係架嘛...), 估計應該唔難應付. 上次Nike十公里路程有上有落, 結果可以58分鐘完成. 今次再以練習心情去面對, 希望保持上次時間, 目標鎖定一小時內完成.

放好行李, 熱好身. 企喺起點, 準備起步. 首四公里一直保持大約五分鐘跑完一公里, 可以話幾順利. 不過跑到第五公里時, 左邊腩部突然覺得好痛, 痛到差不多想停低抖抖, 於是放慢腳步試試休息回氣, 結果再跑五百米左右後又無再痛苦, 又可以發力再衝過.

到達迪欣湖, 先知道原來都幾大, 腦裡就開始諗要跑幾耐先可以跑一圈. 另外因為已經完成咗一半, 可能風景優美, 竟然跑到有啲迷茫. 不過只係過咗一陣, 又俾旁邊工作人員既打氣聲吸引返到賽事上面.

迪欣湖後路段微微落斜, 可以一路回氣一路調節步速. 跑到最後一公里, 時間約為48:xx:xx, 如果以均速計算, 大概該可以比上次快既時間完成. 結果都唔理沿海優美風景咁多, 搏埋啖氣去衝過終點, 最後以約54分鐘衝線.

目標超額完成! Yeah!

肥龍三關過後, 黎個小結:

(一) AVOHK五公里短跑: 30 分鐘
(二) NIKE十公里跑: 58 分鐘
(三) UNICEF十公里跑: 54 分鐘

之後目標及焦點就係明年二月十七日既渣打(半)馬拉松! Go!Go!Go!

後記: 後來衝線過後, 喺終點附近見到一個著淺藍色運動衫同著深色襪同跑鞋既索女. 不過肥龍啱啱跑完索哂氣覺得未係時候即刻食檸檬, 最後決定無上前打招呼及相認. 拿咁啦, 肥龍就係著住呢件衫跑架啦, 哈哈! 不過索女都好叻, 跑咗三年, 一路有進步! 三點成績除咗一年比一年進步兼效率高, 跑完一陣已經有文出. 認真厲害!


又後記: 初次踏足迪士尼, 欣澳, 迪欣湖感覺唔錯, 而且都幾舒服. 之前好多人講既(負面)評語肥龍又唔覺喎! 果然眼見為實又一例證!

5 則留言:

Old Cake 說...

龍哥,
恭喜哂呀! ^_^
你快過上次比賽成四分鐘咁多喎 厲害呀

xiao zhu 說...

超額完成,點樣獎勵自己呀?

桃紅三點式 說...

-->左邊腩部突然覺得好痛

好搞笑,咁你渣打係咪報左半馬呢?我估我未必跑到今次成績,因為我今次已經辛苦到想死,同埋東廊有大斜路,應該會辛苦。

我都覺得中途好鬼迷茫,極度眼訓,好彩我隨身帶左枝細白花油,搽左兩次先捱到終點。

s-pig 說...

跑步都有艷遇,真係好!

英倫肥龍 說...

old cake,

多謝哂!
多得大家既支持, 加埋練習, 咪得咗囉! ^^

燒豬,

點樣獎勵自己呢!!? 其實真係未諗過喎, 嗯,我諗會唔戒口去食番幾日美味食物先, 不過個肚呢...千祈唔好超額完成囉...(最多跟住再練過呀^^)

三點,

果然優雅呀~~~(死, 我又想唱歌添!)

係呀~我已經報左渣打半馬咧! 又如果唔係因為半馬, 近排都唔駛猛練, 不過好enjoy既!

其實你唔駛驚辛苦吖, 你今次跑個時間唔錯呀! 不過除咗東廊大斜路, 到時應該仲會塞人, 咁咪乘機回氣抖抖, 等有機會再衝啦! 加油呀!

s-pig,

呢啲就係影響臨場發揮既動力咧! ^^