30.11.07

嘩唔係嘛

曾經, 幾年前, 肥龍有次正當喺街頭準備橫過馬路之際, 突然唔知咩理由, 心虛咗一下, 好似感覺到一啲特別野喺附近, 本能咪四圍望啦, 竟然就見到已分手多年既女友出現喺十米內既眼前. 咁肥龍可能身有x, 當時感覺真係離咗一離, 唔知點反應就過咗馬路. 跟住最奇既就係, 同一情況, 竟然喺相隔咗約一個月左右, 附近位置(因為肥龍要去果頭轉車)又再遇見佢.

有時肥龍真係好易俾自己既呢類感覺嚇一跳. 你話心有靈犀好, 話係第六感又好.喺果一刻個心又好似突然感覺到另一樣野, 都咪話唔驚.

肥龍又試過發現眼前畫面依稀喺夢境入面出現過, 而貪玩既肥龍又去特登睇之後既事會唔會同夢境發生既一樣, 結果又竟然不媒而合. 不過好奇想知睇緊既你, 夢境入面既影像究竟係彩色定黑白. 肥龍既影像係彩色, 而且有仲好細緻. 好多時瞓醒咗仲會好記得. 所以有時發生呢個情況時, 都會諗究竟係真係曾經見過定發夢時見過. 感覺好奇怪.係真係咁橋呢? 或會係好多人講既日有所思, 夜有所夢?? 定係好似弗洛依德咁講夢其實係一種潛意識既活動,係由於人既自我防衛機制把本我願望壓抑落去, 再扭曲為象徵形式出現 (呢幾句係抄番黎)???

不過以肥龍既德性, 個腦係RAM黎, 第朝瞓醒又會無咗件事...就算生活迫人, 但相距壓抑呢個程度呢仲有一大段距離, 照計無咩野需要壓抑吖. 今日喺公司發生又有類似既事情發生 (肥龍好似預知某一件事出現), 但肥龍只係自己諗, 又可能係自己問題啩.

至於惡夢又點會無發過, 考試呀, 遲到呀, 著錯校服呀呢啲間中都有. 只係耐唔耐就會發一啲好科幻既情節, 例如全(屋)村人變成外星人, 要打怪獸. 又或者係幾秒之間由熟悉既住宅飛到陌生既外太空星球, 又打怪獸囉 (哈哈!). 好鬼激!

4 則留言:

匿名 說...

無論係第六靈感又好.. 能夠預知未來都好.. 能夠得到呢種能力. 就好似一個盲人突然睇到野, 無味覺o既人品嚐到甜味一樣.. 會覺得世界好得意.. 存在係度係一件好有趣o既事一樣........

又聽過d 人話, 你有呢種能力, 好有可能因為一個人o既天生潛在能力打開o左.. 點解有d 人無呢種能力, 甚至係洞察力, 因為果個人個心毒啦, 悲觀啦..

啦啦啦. 我唔係間接讚你, 我只係講事實... 好好珍惜呢種睇唔到, 摸唔到, 索唔到, 聽唔到o既 神奇感覺...

xiao zhu 說...

由細到大發啲夢都係彩色嘅,唔知黑白嘅夢境係點嘅 feel 呢? 仲有呀,我有時仲可以分上下集添呀。好鍾意發夢...

Déjà vu,似曾相識,好多時都會有固喎?

說...

大致同上

不過我重可以控制個夢添

總之係個夢裏面我大晒

就算見鬼d鬼都要比我打獲金既

;)

英倫肥龍 說...

匿名,

嗯, 你解釋得好詳細. 收到. 我會珍惜呢種感覺, 不過講真又唔到我控制既, 隨心意啦!

燒豬,

發夢好架, 特別係白日夢. 但係打怪獸果啲唔好成日有囉, 好攰又好激存嘛.
講真, 雖然已經聽咗見咗Déjà vu 好幾次, 其實都仲未好明真實意思呀!

易亦,

可以控制個夢, 你可以話係upgrade版囉, 勁呀! 咁最勁果次打咗幾多隻鬼呀?