17.11.07

由負到零

「只不過係由負數到零, 有甚麼值得慶祝呢? 」

短短既一句, 淡淡表示出生活中既無奈. 呢句對白, 係肥龍睇電影【東京鐵塔】時, 覺得比較深刻印象, 有意思既說話.

有時因為個別得唔到, 而愁眉不展, 更呼天搶地. 有時因為一直得不到, 而只有苦幹, 卻安於天命.
而由負數到零, 可能只代表最壞既剛過去, 前路可能仲係萬無頭緒, 摸不著邊際. 如果每件事都有特定週期, 應該會係由負數到零--> 到零到正數--> 到正數到零--> 再到零到負數, 又或者係由到零到正數--> 到正數到零--> 到零到負數--> 再到負數到零.一個循環, 起起伏伏, 能夠留低既, 就係擁有.

忽然諗起年少時住屋村既日子. 那時生活老實話並不好過, 但又可能當時既目光有限(定未開發?), 並沒太多比較, 相反過得相安無事.

如果有人問只係由負數到零, 有甚麼值得慶祝呢?
負數? 零? 正數? 唔知道咧.

肥龍大概會答就是「生活」.

5 則留言:

xiao zhu 說...

有好到就係好喇,點都好過冇呀。可能我負數嘅時間較多,俾我去到零,就算唔慶祝,都會開心啲啦。

英倫肥龍 說...

燒豬,

負數嘅時間較多, 就更顯得正數嘅時間珍貴, 就算唔慶祝, 都應放開盡情去開心享受咧.

**********

其實上次我諗隱藏、尋找時, 突然又諗起咩負數正數, 開始諗點解會有負數正數, 究竟心中果把尺係咩, 同邊個訂呢把尺. 咁啱睇部戲又聽到呢句, 真係咁橋!

有時企後(唔係退後)一步睇, 負數正數又係自己俾自己多. 肥龍成日傾向阿Q, 只會相信自己可以再留心, 再做好一啲. 性格自知, 時常覺得自己係付出型, 如果係咁諗, 一定係負數, 又或者OD咗.

又, 好似有人問五十八分鐘跑十公里快唔快一樣, 對肥龍黎講, 快囉. 唔係同人比, 係我果刻真係跑得到既時間咧.

xiao zhu 說...

五十八分鐘跑十公里快唔快? 梗係快啦,仲快我好多好多添呀!^_*

野蠻郡主 說...

唔係喎!我覺得由負數去到零好好多喎!

如果我由爭人錢到無債一身輕,舒暢幾多呀!如果再有錢剩,個d就係自己可以洗架喇!

所以,結論係值得慶祝!yeah!~

Karmen 說...

尋晚睇咗喇... 我竟然留意唔到呢句對白, 可能我比較focus 畫面, 唔係好睇字幕.

套戲節奏好慢, 但係, 都岩feel. 佢拖住亞媽過馬路; 佢見到亞媽做化療好痛自己me埋喊; 出殯趕稿寫笑話...

日本戲, 好細緻. 服裝, 場景...一切一切... 睇完, 令人好無奈... 係呀, 人生, 生活.