14.11.07

十里以內

想再寫多少少有關今次完成Nike十公里既後記.

可能因為熱身方面及集中力問題, 開始至首三公里其實跑得唔係太好. 雖然話上斜既程度唔係好高, 但因為第一次跑呢段路, 開始時真係嗱唔到本來諗住快放五分鐘既節奏. 慶幸出黎效果唔錯, 首三公里只係用咗十五/十六分鐘完成, 亦見到第一個水站飲水.

後來, 最辛苦既一段莫講係中段轉節既位置. 呢段主要由上斜路組成既路, 由於當時大約已經跑咗一半, 體力力氣亦消耗咗一部份, 身體亦正在回氣中, 但當見到其他人開始(掉頭)向相反方向跑時, 心急咁就自然會想跑快啲掉頭 (記得跑渣打半馬到荔景時都有呢個情況), 結果好易亂咗步伐. 不過決定後來放鬆去跑, 咁又慢慢適應番.

另外, 其實同場比較既人都跑得唔錯亦相信有所準備, 眼見沿途停低慢行既人唔多, 自己自然唔想係慢行既其中一個. 後半段由於係回頭路, 問題反而唔大, 最重要係保持跑速跑埋餘下路段.

當跑至最後一公里時, 肥龍望住手中腕表, 睇到表面上打出 “52:XX:XX”既時候, (當日平均六分鐘/公里)第一次感覺到可以突破六十分鐘大關既機會終於出現咧.

結果, 以五十八分鐘衝過終點. (註: 公開組比精英組遲十五分鐘起步, 畫面上時間為精英組起步時間)

正如之前回覆留言時提過, 其實肥龍做出時間, 並唔算特別好 (只算一般). 不過高興既係, 練習咗三個月後喜見成效出現, 實在非常鼓舞. 亦令肥龍會更俾心機去跑好埋往後既比賽, 再挑戰自己既最佳時間.

呢種以努力而達標既感覺, 實在美妙. 亦開始慢慢對自己既表現愈來愈有動力及信心.

所以話, 肥龍可以跑, 你都可以跑!

9 則留言:

C.M. 說...

龍哥:

平均六分鐘/公里 = 每小時10公里

嘩,趕返工搭車既速度都係8km/h。仲要跑成個鐘,勁呀!

英倫肥龍 說...

C.M.兄,

趕返工搭車既速度都係8km/h...點得出黎架? 而且呢個速度, 趕返工搭車好快喎! ^^

前列既其實跑三十零分鐘左右, 計落隨時快過踏單車, 仲勁呀!

C.M. 說...

呢個速度呢,係計算由我屋企急步跑到200米左右外既地鐵站既時間所得出黎(亦係維園緩步跑既步速)。

不過咁,我用呢個速度跑,唔洗5分鐘就索哂氣。

Old Cake 說...

我3分鐘就索氣...hehe

C.M. 說...

>>3分鐘就索氣

無可能!你咁俊朗健碩,你... 講大話!

英倫肥龍 說...

old cake,

索氣? 你唱歌都唔止唱3分鐘啦!

好! 為咗表示你都可以, 唱番隻阿Lam日記黎聽聽! ^^

Old Cake 說...

c.m.兄,
嘩你咁讚我...你唔係想我請你食飯吖嘛? 嘿嘿

OK...唔講假話嘞!
我最多跑得2鐘就索氣架啦

Old Cake 說...

我係想講2分鐘...唔係2個鐘呀! 哈哈

英倫肥龍 說...

old cake,

嗱, 鬼拍後尾枕咧! ^^