25.11.07

腐竹糖水

一碗簡單既腐竹糖水, 令肥龍諗起與龍媽既往事.

不論以前及依家, 相信唔少人都有飲過維他奶. 肥龍都唔例外, 而且仲幾鍾意飲添, 特別係喺冬天天冷時一支樽裝熱維他奶, 更加係回味無窮暖在心.

依家物資充裕, 要飲維他奶當然唔難, 而且幾蚊一支/一盒, 大部份人負擔得起. 不過相比肥龍年少時既家庭環境, 當年零用錢有限, 坦白講如果想飲, 有時真係要留番啲錢或取捨先可以飲得到. 就算後來唔記得咩情況定肥龍同龍媽龍爸講好鍾意飲維他奶, 都唔會有咩分別.

直至有日放學返到屋企, 龍媽叫肥龍飲一碗喺飯枱既奶類既物體後, 覺得幾好飲, 就走去問龍媽果碗究竟係咩黎. 而龍媽既答案就話呢碗係自家制既維他奶. 自家制? 吓有既咩? 不過當年肥龍只得八九歲, 而又因為龍媽煮飯一路好叻, 飲落雖然覺得味道有唔同, 但又真係有啲豆味同甜甜地, 咁無懷疑, 不以為然又信以為真之下, 就相信所飲既就真係「維他奶」.

直到過咗一段時間肥龍喺有次幫龍媽揼白果時, 龍媽先提番呢樣野, 肥龍先知道係咩一回事. 原來一直所飲既所謂「維他奶」, 根本就係「(白果)腐竹糖水」. 咁又因為由細飲到大, 依家肥龍都仲好鍾意飲腐竹糖水, 但就唔一定加隻旦囉.

呢個, 就係當年受家境所限既龍媽就諗出一個令肥龍可以一直飲自家制既維他奶既故事.

8 則留言:

xiao zhu 說...

你媽媽真係好。

我唔鍾意食甜品同糖水,但係白果腐竹糖水就例外。我好鍾意飲架!(當然唔能夠太甜喇。)

野蠻郡主 說...

我媽咪整既雞蛋腐竹糖水就好正喇!不過好似冇白果架!d雞蛋就真係very good..半生熟,起碼要一隻啦!

s-pig 說...

原來腐竹雞蛋已經打敗左紅豆沙,成為大家既最愛傳統糖水呀?我都係呀...

不過我媽咪係'發'隻蛋落d糖水度,同埋要加薏米,真係諗起都想即刻食返碗

xiao zhu 說...

係呀,我都係鍾意將啲雞蛋"發"落去搞勻,做到蛋花效果,加白果會好味啲,飲落都有啲質感。

C.M. 說...

阿肥評判,

腐竹糖水?正!(終於甩難...)

咦!?點解小珠係度既?(d人咁無體育精神,無端端走左去食糖水!)

xiao zhu 說...

哼,有人行左出去一直都唔見人就真!

C.M. 說...

哦,肥評判,原來小豬黎左呢度!你話點搞先...

英倫肥龍 說...

兩位唔駛再周圍走咧, 肥評判特別準備好一人一碗腐竹糖水, 不如坐低慢慢一路食一路嗲. 唔夠喉再黎.