11.11.07

突破樽頸

整個賽道雖然有不少上落斜路段, 整體難度適中, 唔難應付.

而且多得大會每公里樹立(距離)指示, 可以一直留意分段速度, 適當加速及減速回氣, 最後以五十八分鐘完成十公里路程.

達標(六十分鐘內)!

呢個時間, 當然比前列份子相差好多, 但對肥龍黎講就可謂突破咗一個鐘呢個樽頸時間.



下一關就會係十二月二日既聯合國兒童基金十公里跑.

肥龍可以跑, 你都可以跑!

9 則留言:

Old Cake 說...

恭言哂你不斷有進步喎!

xiao zhu 說...

恭喜呀!!~~

野蠻郡主 說...

時間岩岩好,仲有剩可以影相tim!

C.M. 說...

恭喜達標!

(果然係“跑”!)

程音語 說...

龍兄,
我都報左渣兜10km, 亦想參加UNICEF果個,但最大問題係要神咁早起身同咁早唔知搭乜車入去。想問你又點入去呢? 可以分享下嗎?

s-pig 說...

又遲列添...
恭喜恭喜、繼續加油!

英倫肥龍 說...

old cake、燒豬、郡主, s-pig,

(感動中)好多謝呀! 其實我個時間唔算特別好 (好多人都跑到), 只係練咗一段時間後見到自己既進步又真係鼓舞唔少.

下一關因為一樣未曾跑過呢段路, 所以就希望先保持喺六十分鐘內完成後, 再睇吓有無機會再快少少.

C.M.兄,

你咁講, 咁算唔算係宿命呢? 可能真係"跑"唔開啦~~~

音語,

我喺南區去, 睇怕一係坐東涌線到欣澳再到迪士尼, 又或者係坐到東涌再轉藍的去起點集合呀. 果日大會應該有安排特別班車接參賽者到迪士尼站.

定係你諗住揸車去? 不過比賽當日會場內不設車位喎, 留意!

http://www.unicef.org.hk/runforchildren/index_zh.htm

英倫肥龍 說...

音語,

由於到尋晚肥龍仲未收到參賽通知書, 啱啱打電話上unicef check, 發現竟然話無收過肥龍既(網上)申請~~!?!? (發生咩事?) 依家仲要等職員再聯絡睇吓有咩辦法呀...

不過就算無辦法...肥龍都會去照跑(^_^), 最多自己keep 時間. 另外, 錢當然亦會照捐啦!

匿名 說...

近呀!