1.11.07

看不見的

肥龍有時做白日夢, 曾經諗過突然失明既感受同日子會點過.

記得喺電影【地下鐵】入面, 梁朝偉飾演既角色突然間失明, 好自然咁, 生理上、心理上, 接受唔到. 一大埋非常切身又實際既問題. 接受唔到自己照顧唔到自己, 生活變得被動, 需要他人協助去完成大大小小生活細節及處境.

不過喺肥龍既幻想裡, 呢啲細節要解決只會係時間問題. 但原來, 肥龍覺得失明, 某程度上, 比死亡更可怕.

其實唔駛真係要失明, 只要合埋雙眼, 眼前一黑, 黑色既畫面已經話哂你知你視覺上失明既世界. 又試幻想如果喺合埋雙眼一刻後, 世界從此變成黑色, 及只有黑色畫面.

幻想裡, 接觸世界既層面變, 方式變, 感覺認知亦變. 日夜及冷暖可能從皮膚上感覺得到. 但肥龍覺得可怕既, 係失明突然令生活變成一個記憶空間, 事物既認知只可以靠過有既記憶影像做比較, 確認. 新既事物, 因為睇唔到, 走唔入腦袋, 只可以意會及幻想.

又最怕從一刻起, 唔可以再見身邊所有人既容顏. 眼神, 笑容, 臉容, 肥瘦, 成長....一幅又一幅熟悉既臉, 往後, 只可以從腦袋記憶找尋, 去思念.

唔止係思念, 更滲著心痛及掛心.

感覺就似真既一樣.

每次夢醒, 都會感恩. 因為, 可以看見.

2 則留言:

xiao zhu 說...

可以看見、可以聽到、可以走路、可以觸摸、可以思考、可以感受、可以去愛、可以被愛,一切一切似乎都是自然而然,原來都是恩賜;而現實裡,恩賜,也就是有人會落空的。

安諾勿斯 說...

失明可怕,失憶更可怕。

沒有記憶等如沒有靈魂。失憶的人等如空有軀殼沒有靈魂,生活是真正的「行屍酒肉」。試想一覺醒來,身邊人和事全都陌生模糊。時空混亂,對時間和空間的認知盡失。無助、無安全感、無目標的同時,不斷在心中盤算「我是誰」!

最可怕的是患了老人痴呆或其他不治的記憶力衰退症,每天看著自己的記憶力漸漸衰退,生活的一點一滴隨時間消逝,而你只可以無助地祈求病情不要惡化。不知明天還會記起身邊的至親,這意識如死囚等候行刑一樣,是何等折磨。

生命太多變數,只好活在當下,珍惜眼前人。