26.11.07

大魚故事

其實呢個標題到依家仲用會唔會out咗啲呢? 不過既然寫開龍媽, 就自然還有龍爸.

雖然幾十年兩父子, 就算之間有幾多野講, 龍爸永遠俾肥龍一個神秘既感覺. 神秘既並唔係佢既為人同諗法, 呢方面唔難察覺兼每日見面, 神秘既反而係龍爸既背景同出身. 龍爸無好似【Big Fish】咁耐唔耐講俾肥龍知佢成長生活過程上既變化及所見所聞, 亦從來無刻意想肥龍喺佢身上學習到咩.

肥龍由細到依家, 從來未曾從龍爸口中聽過半句有關爺爺婆婆以及龍爸成長既事 (註: 爺爺婆婆分別喺肥龍出世前及十六歲時已經去世). 彷彿呢啲就係龍家一啲所謂禁忌, 家人包括龍姊龍哥, 無人敢問, 亦預期龍爸會隻字不提. 又可能龍爸對某啲事不欲多談, 知道又無獎既. 而肥龍亦因為怕同唔知點開口, 就算好奇, 都一直喺呢個問題上停留喺幻想既階段.

******************

只係當有時肥龍同龍媽單獨閒話家常時, 龍媽就會透露少少有關未結婚前認識龍爸既情節同龍爸既家庭背景. 從龍媽口中, 只知道爺爺以前家底都唔錯, 而且爺爺仲有幾個老婆, 咁婆婆同龍爸就係屬於「細房」, 而婆婆亦只有龍爸一粒仔.

後來爺爺過身, 如粵語長片般既情節故事發生, 最後婆婆同龍爸攞住一份(有限)錢離開咗爺爺家, 另過生活. 而再後來龍爸就同龍媽結婚.

******************

另外, 龍媽係唔識字既, 大部份既字都係龍爸教龍媽既. 龍媽話當時龍爸無上過學, 只係爺爺會請老師到府上教龍爸, 大伯及阿叔等人書本知識, 所以龍爸識好多字. 又咁,肥龍又唔覺龍爸有讀過英文, 第一次聽龍媽講其實都唔係好信. 但後來一次歐遊, 肥龍又的確俾龍爸既英語程度嚇咗一跳. 龍爸係一九三五年生, 如果唔係接受過教育, 真係唔可以咁自如咁去用英語溝通. 雖然只講得一般 (相信係少講少用關係), 不過用詞好適當, 又明白對方意思及溝通.

*****************

有時執屋時見到一啲龍爸龍媽既舊相, 發現原來當年梳花旗裝既龍爸其實身型都幾札實同幾英帥 (點解遺傳唔到俾肥龍既?). 而且從當中唔少既戶外活動照片中可以想像出龍爸應該係一個好動及鍾意玩既人. 肥龍亦知道當年龍爸除咗工作以外, 仲有做民安隊既教官, 所以有唔少相係龍爸穿住制服既, 又有整緊繩索, 玩緊花式單車同攀山既照片.

後來龍爸因為一次救人時整斷咗隻右腳, 除咗後來既風濕骨痛, 仲換來退役既決定.

****************

龍家以前有部私家車, 龍爸有時間就會帶龍媽龍姊龍哥去遊車河. 後來龍爸借咗架車俾朋友, 對方竟然一借無回頭! 之後, 朋友當然無咗, 龍爸就無再擁有另一部私家車咧!

****************

不過以上所講, 除咗照片同歐遊, 其實肥龍一件都未曾目睹過, 只係從龍媽口中聽到有關龍爸既「大魚故事」.

P.S. 希望龍爸由出post 呢一刻開始唔會眼眉"調"咧! :p

3 則留言:

xiao zhu 說...

上一代嘅故事,總有好多動人之處。其實你都可以試吓問吓龍爸架,可能佢而家心境又唔同左,肯講呢。No harm asking woh!

程音語 說...

龍兄,

雖然聽故唔應該駁故,但音語真係唔明:

世伯個朋友撻左架車後,佢點同架車續牌?照計無牌簿續唔到牌同賣唔到架車喎?

另外,點解世伯俾人撻左架車好似無報警既?萬一世伯個朋友揸架車去打劫,分分鐘差人會入車主數架喎。

英倫肥龍 說...

程兄,

其實你問既問題有啲肥龍都無答案. 私家車果段, 其實發生喺一九六X年既, 果時肥龍都未出世. 只係肥媽喺肥龍細路時講番先知. 咁肥龍果時仲細, 邊知道有牌簿呢樣野, 咁咪唔識跟進去問囉. 而且龍爸既朋友最後有無去續牌都成疑問.

又你問龍爸點解唔去報警. 咁肥龍估龍爸應該同呢位朋友好熟, 咁好似借錢俾人道理差不多, 龍爸唔去做或唔好意思去追啩!?

就算依家問番龍爸龍媽, 龍媽就話幾廿年前既野邊記得咁多, 龍爸就話幾廿年前既野唔好再提! 咁我真係無計囉.