6.11.07

超人都市

**************

《 蝙蝠俠 》 拍攝期間封路路線

日期:11月12日凌晨至上午6時
封路:皇后大道中介乎砵典乍街與威靈街

改道:沿大道中前往西區的車輛行經德己立街及威靈頓街,然後返回大道中或砵典乍街、干諾道中、租庇利 街、德輔道中、永樂街、急庇利街、文咸東街及摩利臣街,然後返回大道中

需改道的巴士路線:4、5、7、10、37A、M49、71、90B、91、101及104號

資料來源:運輸署網頁

***************

哈, 你話如果呢幾日有人特登著住件蜘蛛俠衫, 走入去砵典乍街與威靈街附近, 博上鏡會係點呢? 又, 如果有一大班人著哂xx戰隊衫喺附近一字排開, 又跳黎跳去, 打怪獸會唔會阻住拍攝呢?

突然之間, 因為有好多超人喺度, 香港好安全.

(咁, 以依家啲電影後期電腦技術咁勁, 就算拍咗, 都會俾人刪走哂囉...另外, 又好想見架蝙蝠車喺中環行呀! ^^)

4 則留言:

s-pig 說...

冇聽到話有蝙蝠車噃...

Old Cake 說...

haha...I talked about this song and 郭小霖 w/ a friend just last week and you have it here now. What a coincidence!
BTW, have you heard a song also by 郭小霖 called "一千句 I'm sorry!" That is a great song.

英倫肥龍 說...

s-pig,

我唔知呀, 不過斷估(實物)都應該冇. 可能喺後期先key番入去啦...

old cake,

哈哈, 真係橋! "一千句 I'm sorry"梗係聽過啦, 好野黎呀...咁...你幾時想/會唱呢?

不過我仲有一首都鍾意(郭小霖)呀. 就係迷惘, 記得當年係G2K既廣告歌黎添...(暴露咗肥龍既年代囉...)

http://www.youtube.com/watch?v=E1Rfs1i8ISY

Old Cake 說...

我都想唱"一千句 I'm sorry",但找不到音樂...我都記得"迷惘"這首歌. 好聽喎!
其實當年郭小霖D歌真係唔錯! 佢個人好有音樂才華架. 係紅歌唔紅人囉!