25.11.07

練跑肥人

啱啱既星期五, 不約而同有幾個人問肥龍呢個問題.

「其實咩野推動你keep 住去跑步?」

咁肥龍既答案又其實無咩特別, 兼新意欠奉.

跑步既理由有好多, 既然叫得肥龍, 咁又點少得減肥呢一環. 因為生理需要加上嗜食, 唔做運動既話真係好鬼易肥, 最驚仲會一直肥落去, 最後對身體無咩好處, 咁咪跑囉.

而且其實一直肥龍素來鍾意做運動(唔似?), 特別係帶氧運動, 出一身汗, 其實好過焗一身桑拿. 不過肥龍一向唔鍾意去室內如健身房跑機, 雖然望落好似好方便(唔怕日曬雨淋)又簡易(可以用機計算跑速), 但就總係覺得欠缺因應環境變化而去跑既適應性. 咁, 戶外跑步沿途又可以睇風景, 又可以吸吓新鮮空氣, 聽落幾唔錯吖.

另外, 戶外活動雖多, 不過可以好似跑步咁隨時隨地一個人或幾個人既又唔係咁多選擇. 只是有時間, 穿上跑步鞋話去就去, 方便非常. 又肥龍特別鍾意晨早跑步, 除咗無咁熱同無咁多人外, 喺時間安排上, 跑完其實都仲係早上九點左右, 咁之後仲可以繼績做本來已安排既事添. 而且平日工作上已經好忙好操心, 如果連休息時間都要諗住掛住公司事, 生活實在太逼人啦, 咁有做運動放鬆一下就顯得非常重要.

不過肥龍跑步最重要既理由, 主要係滿足喺訂目標, 練習, 進步呢個過程, 又特別鍾意比賽既氣氛 (雖說無機會贏). 而其間, 亦可以喺自己既專注力及耐力上提升. 最近肥龍都係同幾個朋友一齊跑步, 無咩特別留意時間. 今朝自己一個跑, 再留意平日練習開既路線既完成時間, 發現原來已經時間大大改善, 之前話既四十分鐘樽頸線一跑而過, 最後只係用咗三十四分鐘完成. 而且仲可以有剩餘體力跑埋回程路. ^^

下星期日就係另一場既十公里跑. 不過又要戒口, 呢個星期唔可以食薯片, 雪糕同飲汽水咧 (呢個算係咩目標!?)... ~_~

4 則留言:

xiao zhu 說...

要比賽嘅時候你就戒,唔駛跑或者跑完你又食過呀? 如果係,咁你個身形咪成日變? =P

野蠻郡主 說...

唔食薯片, 雪糕同飲汽水都可以叫目標架!起碼真係要克服丫..

Old Cake 說...

飲汽水好易肥
OC已極少飲汽水 ^_^

努力!! 努力!!

英倫肥龍 說...

燒豬,

你咁叻既? 我果身形真係成日變架....

郡主,

其實....真係唔容易架...我咁為
食...^^

old cake,

飲汽水好易肥, 唔飲好快瘦! 原來係真架! 不過有時又忍唔到口呀~~~!