4.8.07

擦身而過

如果平日唔係要趕住返工 (實情係起唔到身! @_@), 肥龍必定想抽時間朝早跑完步後先返工. 而且, 一早跑步好處多, 除咗喺持續既酷熱天氣警告下, 朝早氣溫無咁熱, 可以跑得舒服啲之外, 跑完後仲可以嘆番隻糯米雞,飲番杯茶做早餐添. ^^

上個週末好多活動, 攪到周身攰兼作病, 只可短休一次. 一週過後, 今朝一覺醒來, 立刻起身換衫, 衝落街向淺水灣出發. 而肥龍為咗可以有效了解自己既(分段)時間及狀態, 喺幾個星期之前, 肥龍開始記錄有關跑步資料, 向四十分鐘內(第一個目標)進發. 而最近五次成績如下: (只係個人時間, 無話快定慢!)



就算唔係因為準備渣打馬拉松, 肥龍都係非常鍾意跑步呢個活動. 除咗因為鍾意運動, 可以出一身汗外, 其實肥龍更享受當中既過程. 而喺呢個過程入面, 跑得唔好, 狀態唔好時, 彷彿成日有兩個自己互相對話(一個好似魔鬼叫你停, 一個天使叫你繼續唔好咁易放棄). 到跑得唔錯, 狀態幾好, 開始沾沾自喜時, 又會有個"mini me"同自己講: 「喂, 老友, 今日跑得唔錯喎!」 跟住就會博盡最尾一程, 全速向終點狂奔. 而跑完又會自言自語心中同自己講: 「我, 其實仲可以跑快啲架!」

兩個我時既我:


沾沾自喜時既我:

1 則留言:

xiao zhu 說...

天使同魔鬼一日到黑係我耳邊度嘈嘈閉,好煩呀。=P