15.8.07

七十對一

漫畫【浪客行】入面, 宮本武藏走到京都踢吉岡家道場, 先後擊敗當家既吉岡清十郎及吉岡傳七郎. 吉岡道場裡頭上下對此深深不忿, 決定喺宮本武藏離開京城既路途上, 拉埋一大班人, 設下埋伏, 誓要致宮本武藏於死地.

呢班人, 總共七十人, 分佈喺路途中既山頭, 準備就緒. 可惜陰差陽錯, 呢個形勢, 早已經有人向宮本武藏通風報信. 宮本武藏聽到後, 思量如何面對呢個逆境, 係逃走, 定係面對? 如果係面對, 又點去面對?

一對七十, 七十對一定七十次一對一? 然後逐個擊破?

***********************

肥龍睇呢段時感受甚深, 唔係因為打打殺殺, 係宮本武藏對面前事情既思考過程同推斷.

其實每日眼前既工作, 問題, 事件, 第一眼或初接觸時睇落好麻煩, 唔想做. 但又有無試過諗可唔可以將件事細分, 逐個逐個去做去處理呢.

莫講話七十個問題一齊同時出現, 就算係七個問題. 可能已經搞到嗌哂救命, 疲於奔命. 不過一個一個做, 或者有得諗.

又如果唔係面前逆境, 唔似宮本武藏呢類生死有關既處境, 換轉係喺生活裡面, 可唔可以將大目標轉化為小目標, 唔同時間完成唔同目標呢?

記得之前肥龍有個同事, 好進取, 成日問肥龍邊度(指工作)先係佢既最佳位置. 肥龍當時就同佢講佢只係做咗兩三年野, 又係新入呢行, 就叫佢俾啲時間慢慢學, 一樣一樣去做, 打好啲基本功. 而且話得係基本功, 就係要次次, 就算唔同環境, 都要交到野既能力, 唔係撞彩一砲, 無下次咁囉. 有啲技巧, 真係一年浸兩三個都唔嫌多. 但呢個同事就係心急(肥龍甚至覺得係有啲貪心), 喺(未)做落一啲項目後, 連結果都未出 (況且好大機會會做到), 就已經叫肥龍俾新野佢去做. 咁肥龍又諗點解唔等吓, 再睇有咩可以做好啲同改善呢? 其實肥龍可能更想佢快啲上手, 幫手做野啦! 而且唔好話佢, 講真, 肥龍甚至連自己既最佳位置都唔知啦.

而且有人羨慕其他人既成果, 但佢又可能唔知人地每日付出(小)努力, 一步一步黎, 先可以做到或得到依家既結果.

至於生活例子更多的是. 好似寫扑, 原來唔覺唔覺肥龍已經寫咗一年(舊年八月). 如果一開始話我會寫扑同繼續寫, 肥龍自己都唔信呀.

最後, 講番呢個同事, 佢做咗大約一年就走咗, 理由係去搵佢既機會同「最佳位置」.又結果喺之後既一年, 佢再轉工, 仲要係三份添.

10 則留言:

Old Cake 說...

"至於生活例子更多的是. 好似寫扑, 原來唔覺唔覺肥龍已經寫咗一年(舊年八月). 如果一開始話我會寫扑同繼續寫, 肥龍自己都唔信呀."<---I thought you were going to say 休扑. haha

英倫肥龍 說...

Old cake,

我咁貪玩, 未諗過喎...

不過never say never.

匿名 說...

恭賀寶號週年之喜!

英倫肥龍 說...

s-pig,

謝謝. 唔知咁啱定咁喬, 敝寶號當年因為肥龍鍾意鋼之鍊金術師卡通, 所以網址亦用上alchemy呢個字. 啱啱一年, 上星期日晚電視又重播呢套卡通喎, 結果當然係乖乖坐定定又追個故仔啦! ^^

xiao zhu 說...

>>一對七十, 七十對一定七十次一對一?

多謝你提醒我!有好多嘢唔係唔知、唔係唔識,不過硬係要耐唔耐有人提吓至得。^_

匿名 說...

1 vs 70?

1 vs 70/F?

...

s-pig 說...

原來有段古既...

我依幾年少睇漫畫嘞,不過星期六定星期日好似有死亡筆記做呀...唔知好唔好睇呢?

英倫肥龍 說...

燒豬,

你講得無錯. 我提吓架咋. 加油呀, 咁攪掂咗就無問題架啦, 係咪?

英倫肥龍 說...

s-pig,

死亡筆記呢, 你睇過漫畫版?

匿名 說...

冇呀...