14.8.07

問心果句

肥男角兩手各攞住一杯mocha咖啡, 走到女朋友面前, 懶醒、懶細心咁問女主角要邊杯.

「一杯多cream, 一杯少cream, 你要邊杯?」

********************

女朋友可能會話:

「做咩去買野飲唔講聲?」

「車, 我都唔飲咖啡嘅, 你唔知既咩?」

「唉, 肥死你呀, 仲飲? 等我飲杯多cream咧. 你呀下次唔好....咁咁啦!」

********************

肥男角可能心諗:

「最好兩杯都俾我飲哂就正咧!」

6 則留言:

Old Cake 說...

Large Mocha w/ soy milk and No whip cream, please! hehe

Gavin 說...

I love Mocha the most in coffee categories...

Mocha with soy milk? is it possible?

野蠻郡主 說...

我要超多cream丫唔該! 

匿名 說...

我相信case 1 的情況會出現多啲.

Old Cake 說...

Gavin,
Of course it is possible. Just had one this morning! ^_^

s-pig 說...

我要多cream,hehhe...