10.8.07

意外休假

突如其來既八號風球, 做就半天閒情及步伐放慢.

下晝兩點幾, 收到人事部宣佈, 八號風球放工. 做埋幾個電郵, 攞起背包就走.

明知地鐵多人, 唔想迫, 唔想被風吹, 唔想被雨淋. 轉去附近巴士總站坐巴士.

原來四十五分鐘既車程, 因為種種原因, 變成一個半小時既路程. 反正唔趕時間, 無所謂. 出奇地喺呢一個半小時既路程中, 睇完份信報, 玩咗陣Mario Kart,仲瞌咗半個小時.

意想唔到既自在. 只差在欠一杯香濃熱咖啡.

踏入家門, 啱啱五點正. 有啲肚餓, 喺雪櫃攞咗份之前買落既日式黑豚燒賣. 隔水蒸約四分鐘就有得食. (黑)豬肉味香, 味道可以話隨時好食過某某茶樓水準. 嗯, 一於下次再買黎食.^^

13 則留言:

匿名 說...

"踏入家門, 啱啱五點正"

小9五點正先開完會, 老板先放人...

小9就仆落樓下...搵車返歸...

xiao zhu 說...

係唔係真係咁好味架?

英倫肥龍 說...

on-dog兄,

小9五點正先開完會, 老板先放人 >> 咁你喺會裡面知唔知出面發生咩事?

肥龍比較好彩, 老板放緊大假, 自把自為...^^

英倫肥龍 說...

燒豬,

係架. 而且可能肚餓, 覺得特別好味!

匿名 說...

知唔知出面發生咩?

知! 知又點? 一樣既姐....

:(

英倫肥龍 說...

on-dog,

咁又真係:( 咁囉!

Karmen 說...

終於有幸見到燒賣個樣...

英倫肥龍 說...

亞芬,

咁你識做啦! ^^

真係試吓, ok架 (我又黎老sell...)!

Karmen 說...

我梗係識做la, 不過見唔到咋ma...

"你要識做呢?!"... (好無聊ar我 :p)

p.s. 我改咗個blog名, 你鍾意就update個連結la...

英倫肥龍 說...

亞芬,

Updated咗啦.

點解無豆? 莫非轉咗師傅?

Karmen 說...

冇呀, 只係主觀地想改下個名...

有豆呀... 紅豆ma... :p

Blogger70th Floor 說...

向日本果陣我都成日食燒賣
不過未食過黑豬味囉

英倫肥龍 說...

七十,

其實我都係第一次買同食黑豬味囉. 不過唔知真係定我心理作用, 覺得好似比食開既燒賣香啲喎.