5.8.07

本區遊客

有次諗如果唔係因為做老銷耐唔耐要帶啲外國客或同事四處逛, 其實喺香港有好多地方, 其實肥龍都未去過.

迪迪尼啦, 360纜車啦, 黃大仙啦,...仲有好多好多地方, 唔好話去過, 甚至有啲連咩名既都未必知.

咁搵啲藉口啦: 做野忙無時間, 放工已經好晏, 天氣好熱, 個度好鬼遠喎... 個度無車好難去架!... 好多人去又迫唔好預我呀!... 有排排隊個喎...

今日睇電視, 正如主持所講, 香港人就係少咗份閒情逸緻, 太計算又太匆忙, 唔會咁有心搵個時間同地方hea.

另外, 莫講係香港, 就算係肥龍由細住到大既南區, 都有唔少地方未曾去過. 除咗屋企附近地方外, 平日好多地方只會係坐車時路過, 或者放工已經入黑, 根本就未去過或咩都睇唔到.

近日肥龍咁啱因為要幫喺外國既家人買咗支鏡頭, 咁喺送去之前, 貪得意, 就走咗去問老友借埋部相機. 然後一身輕裝, 化做成本區遊客, 嘗試用雙腿行走, 帶住相機試鏡為名, 到咗幾處南區地方拍攝. (本來今朝晨早想去薄扶林影相, 但因為落雨作罷.)

熱就係熱啲, 不過風景的確係唔錯. 而且望住個景, 有時有陣海風飄來, 其實都幾寫意同舒服.

攪笑既係當肥龍走到香港仔避風塘時, 船家見肥龍一身拍友裝扮, 當肥龍係遊客, 竟然問肥龍有無興趣租船出海影相, 又不斷向肥龍推銷避風塘美麗景色. 最後肥龍當然無租啦, 不過就諗或者下次咧. 不過肥龍屋企距離當時所處地方只不過係步行五分鐘路程.

試鏡成績如下 (我不嬲用開傻瓜機, 咁所以其實好水皮架咋, 失覺哂!):

15 則留言:

匿名 說...

嘩...真係幾得喎...右下角個幅有彩虹架...

你講得冇錯,香港人,除左返工放工,行街睇戲,真係比較少去我地既景點...或者大家覺得d景點好"細頠",唔值得花時間去...

又,我自己都係,唔係做左依家份工...怕且寶蓮寺係點都唔記得,莫講話360...

C.M. 說...

彩虹...係喎!S-pig你真係眼利!

肥龍兄,小弟睇影左咁多相,硬係覺得差d野... 諗左幾日,終於知道差d咩... 女友!點解唔提下既?

Unknown 說...

肥龍兄,你呢招soft sell Cannon 400D 都做得幾好,哈哈!

Old Cake 說...

Nice photos! The colors are so vivid.

英倫肥龍 說...

s-pig,

你真好眼!你唔講我都留意唔到! ^^

"細頠"可能係眼覺上, 不過心境更重要, 有時閒情逸緻, 無需要太計較.

唔講唔知, 肥龍住咗南區咁耐, 今次係第一次喺鴨脷洲橋上影相. 不過, 心中有一張相真係好想拍, 但至今仲未拍既, 就係農曆新年時, 晚間漁船齊集停泊喺避風塘過年, 萬家燈火既畫面, 真係好吸引及好靚架!

英倫肥龍 說...

c.m.兄,

你係話啲相定係話肥龍先?

咁你又想睇啲咩呢? 不過一直都話肥龍貪玩好玩, 你講既, 肥龍唔識講又唔知講咩好呀, 怕c.m.兄你失望喎! ^^

英倫肥龍 說...

aldous,

其實睇落肥龍更似軟銷緊南區景色.^^

英倫肥龍 說...

old cake,

好多謝你呀! ^^

肥龍其實係位初...初...初哥.不過正如文中所講, 肥龍不嬲用開傻瓜機, 今次第一次咁認真托住部相機咁影(無錯係用"托"黎形容, 發現原來支鏡咁重架!), 之前唔知可以拍成點架.

又, 其實全無咩技巧可言, 純粹靠架機同支鏡既spec.去拍, 所以你可以話幾水皮外,部機其實幾user-friendly呀! 有相為証!

Old Cake 說...

Wow...肥龍兄係初哥? You have good potential to become a good one I would say. Keep it up!

英倫肥龍 說...

Old Cake,

thanks for your encouragement! I will do my best! ^^

Unknown 說...

買番支鏡先講啦

匿名 說...

係400d? 小9都用緊, 唔知係支咩鏡呢?

左上同左下...都好有feel!

英倫肥龍 說...

on-dog兄,

係400d 加 EF 70-200mm f/4L USM. 你話果兩張其實肥龍都好鍾意. 不過正如所講, 撞手神咋, 無咩技巧可言, 只係靠個spec.去拍.

我兩樣都係問人借. 不過咁樣一拍, 又有啲心思思添...

匿名 說...

嘩!呢支! 小9都想整留支玩"一鏡走天涯"!

How much!

英倫肥龍 說...

on-dog,

HK$5,200 (標價$5,380). 先達隔離果間相機鋪. 不過呢支就無IS (雖然肥龍覺得唔需要).

仲有, 好似叫"小小白" :P