28.11.07

誰在介意

手錶時針踏正中午十二點時, 同事H 走過黎肥龍果邊.

同事H: 「龍蛇, 我地去(街邊)大排擋食野, 你去唔去呀? 嗯...你唔介意啊呵? 」

肥龍: 「嗯, 好呀!」

當肥龍同幾位同事到達大排擋時, 準備就座之際, 肥龍好自然咁就坐喺摺櫈上.

卻又原來發現只有肥龍坐低.

而其他人, 正用緊紙巾抺緊摺櫈表面.

之後, 先就座.

6 則留言:

Unknown 說...

頂!

xiao zhu 說...

哈哈,代入你果陣時嘅感覺,都幾得意。

我都唔會抹架,除非見到有污糟嘢係度或者濕左囉。

IneZZZ 說...

你d同事都幾姿整. 對生活都幾有要求.
而你呢, 不拘小節...

Old Cake 說...

男子漢大丈夫要座就座la

抺櫈好唔型! 唔做!! :P

英倫肥龍 說...

aldous,

小心個頭!

燒豬,

其實係架, 好似慢鏡咁大家慢慢坐低.
不過好似你話一樣, 除非見到有污糟嘢係度或者濕左, 我就會抹咧.

060259080,

我唔不拘小節架!同埋對生活都幾有要求添! 不過呢個情況令我覺得好似我好求其呀! ^^

btw, 你個係咩code黎, 咁神秘咁型既?

old cake,

係! 真係唔型, 所以唔做!

匿名 說...

there's no right or wrong, just be yourself...

k.gary