10.12.07

溫摩吐摩

由今晚起, 除咗每星期練跑兩日之外, 決心每晚再追加二十分鐘exercise.

好! 我要做低我個BMI!

溫摩! 吐摩!

10 則留言:

xiao zhu 說...

嘩,好係威係勢咁喎。好,支持你,一於做低佢!

程音語 說...

咦,咁啱我今日都買左喎! 大家努力呀!

Old Cake 說...
此留言已被作者移除。
Old Cake 說...

我都支持你呀! 賣幾錢呀响香港?

英倫肥龍 說...

燒豬, 音語, old cake,

黎, 一齊~~~ 溫摩! 吐摩!

old cake,

港幣八百蚊 (日版, 連game)呀! (原價8,800yen, 咁以九算左右計, 鋪頭都要賺既, ok啦!)

你係咪玩美版? 不過美版唔知幾時出呢...

Old Cake 說...

龍哥,
The price is reasonable! I really want one. ^_^


"你係咪玩美版? "<---Yes, I have an US version of Wii.
I have not seen the Wii fit in the US yet. Has it been out for a while in the Asia already? I hope that it won't be a long wait for the people here.

英倫肥龍 說...

old cake,

嗯, 出咗兩個星期左右, 不過之前炒到過千蚊一套, 咁緊係唔買住啦.

不過美版應該唔會等好耐啦. ^^

程音語 說...

我買$750 hehe

美版應該未出

英倫肥龍 說...

程音語,

我今日見到丫.

Old Cake 說...

唉! 美國版仲未有得賣呀. 等唔到啦!
其實, 你哋覺得好唔好玩啫?