24.12.07

聖誕交叉仆之話飲咪飲、話走就走

一直都冇諗過我係一個甘flexible既人

個次,我飲到天昏地暗,有邊班人個同我飲已經吳記
得左剩係記得每個禮拜五或六都一定要將酒精打進
我既血液裡面,為我呢個SOHO既自僱人仕帶來一點
生氣(self office home office),為我既人生加多滴回憶

CWB,2:30am,半醉…

電話響起…
女:'你係邊呀?'
我:'係登龍街33樓呀,你係咪黎呀?'
女:'我轉頭打俾你啦..'

哦,呢個只係識左2-3個月,個樣吳係好得但係又可以擺
得落口個d囉..呢d人要識架,如果吾係大時大節我咪聽
'乞食?'..男歡女愛既野,冇話邊個蝕底既..

繼續喪劈事半打芝華士先 !

3:15am…70%醉….

佢到左,坐係我身邊..夠膽同我玩隻抽?!
我:'甘那飲得?一杯一次呀?'
(意即輸一鋪飲一杯...飲大左...開始失控)
佢:'怕你呀?!!!!!!!!'
(好大聲..驚死冇得飲甘款)

兩個人互片
'4個6 !'
'5個4 !'
'6個6 !'
(意氣風發地心忖:我揸4粒6.你仲吳死?!!)
'開 !'
(Shit….圍骰4?)

一杯又一杯(我),佢又有時幫我頂d(自隊?)
我,又開始失控
'挑,甘勁呀,輸個個咀一啖呀笨?
''怕你呀?'(PK囉,正中佢心意)

5分鐘後,兩個人已經係度車黎車去..
(唉...衰d講句..好彩燈光夠暗姐)
(okok...我知有d女讀者想打我)
我:'不如走囉'
(呢句一定要講得好自然,俾人既感覺係要好
versatile,暗示之後再去飲又得,食野又得….或姐…
…..都得!..........得左)
佢:'去邊呀'
我:你個邊囉'
佢:'huh?我屋企好多人喎'
我:'呀...甘上左車先啦'

5:30am,我與她,屋企大門
開門一刻………………..
我阿媽(!)已經起左身..仲坐係個廳度!
半醉既情況下,我褔至心靈,以迅雷不及
掩耳之勢双手合十,眼觀鼻,鼻觀心
暗唸'時運高,你睇我吳到,點都睇我吳到'千篇
跟手再以草上飛之勢喪跑入房,再跳上張床

良久…..過後,二人相擁入睡
佢:'我都係返屋企先'
我:'吓?吳係哈化'
(你甘醒?費事第二日起身吾好意思?)
我:'如果你走左,吳好再過黎'
(交戲交到底啦..)
佢:’………………..’
自已走左



By 數奇門二打六

****************

P.S. 如果你覺得個標題唔合心意, 隨時話番我知.

亦祝各位聖誕快樂愉快! q(^_^)p

****************

除咗呢篇, 仲有以下同場演出:

1.聖誕交叉扑之腿王鯪魚
2.聖誕交叉扑之《不代表本台立場…》
3.聖誕交叉 Blog : 第四代香港人的自白
4.聖誕交叉扑之漆黑螢火蟲
5.聖誕交叉扑之(聖誕鴨)
6.聖誕(平安夜)交叉扑——木馬還轉
7.「聖誕交叉扑」之一滴酒精
8.聖誕交叉扑之前度驚魂
9.聖誕交叉扑——愈快樂愈墮落(抱緊你)
10.聖誕交叉 Blog 之 :高清聖誕節 HD Christmas
11.聖誕交叉扑之2.0美女
12.聖誕交叉扑之聖誕咭
13.聖誕交叉扑之《平安夜帶異性回家, Yes! Yes! Yes!》
14.聖誕交叉扑之--無處可叉
15.聖誕交叉扑之 (我唔係雞)
16.聖誕自blog之小temp
17.聖誕交叉blog之記得當時年紀小
18.聖誕交叉blog之願你今夜別離去
19.聖誕交叉扑之 『聖誕夜,讓我特別記念你。』
20.聖誕交叉扑之【紙布物語】
21.聖誕交叉扑 之 《 小鳳萬花筒 》
22.聖誕交叉扑 之 二 《表姐的婚禮》
23.聖誕交叉扑 之 三 《開香檳》
24.聖誕交叉扑之聖誕情緣(上)
25.聖誕交叉扑之「這樣的夜﹐這樣的夢」
26.聖誕交叉扑──聖誕卡
27.聖誕交叉扑之家書5.1
28.聖誕交叉扑之《歡度聖誕夜》
29.[ 聖誕交叉 Blog 之 :許願 ]
30.聖誕交叉扑之往事不堪回首
31.聖誕交叉仆之話飲咪飲、話走就走 (本篇)
32.聖誕交叉扑之《灰色聖誕》
33.聖誕交x扑之遲遲未扑財俊系列
34.聖誕交叉扑之「小傢伙過聖誕」

暫時係留意到咁多, 如有遺漏, 麻煩通知一聲, 立刻update!

16 則留言:

數奇門 說...

好鐘意喎...
俾着係我都未必諗到個甘貼題...
你好似真係用心思去諗過..^_<
Thank you

(唉...最衰今晚冇得飲..)

Merry Xmas

億利 說...

聖誕快樂:P
我個度重有一篇 ... ha ha ha

Old Cake 說...

好抵死喎! 嘿嘿

聖誕快樂 :D

英倫肥龍 說...

聖誕快樂呀各位! ^^

Gideon 說...

好似 miss 左呢篇

聖誕交叉扑之《歡度聖誕夜》

http://hana-ox.blogspot.com/

匿名 說...

還有袁彌明都有交叉扑.

馬沙 說...

聖誕快樂

渣估 說...

哈哈... 數奇門都幾搞野!

Gideon 說...

七十樓都加返喇

http://soniaaristo.blogspot.com/2007/12/blog-post_24.html#links

億利 說...

少左篇
http://yardley666.blogspot.com/2007/12/yes-yes-yes.html

終於完左聖誕...

億利 說...

大文兄個度重有一篇
http://hkgal-today.blogspot.com/2007/12/blog-hd-christmas.html

英倫肥龍 說...

億利,

唔該哂通知, update咗啦!

(係啦, 就咁放完左聖誕, 已經坐喺公司度...)^^

北夫人 說...

喂我果篇無人問津既自扑唔使納入名單中啦卦...咁瘀...唔該剷左佢啦大佬

英倫肥龍 說...

喵喵,

已辦妥! 不過其實我覺得ok吖~

火女 說...

喵喵,

我未睇(同埋我想睇)喎! :(

Gideon 說...

哎吔竟然漏左﹗﹗

聖誕交叉扑之「小傢伙過聖誕」
http://green-space.blogspot.com/2007/12/blog-post_24.html