22.10.08

我的練習記錄 (9 of 24)

果真level-up

寓賽於操果然有效!其實自從星期日比賽過後,體能尚在回復中.不過始終希望可以保持狀態及習慣,今晚就打算作簡單練習,順道放鬆一下雙腿既肌肉.

結果喺冇刻意留意時間下,除咗早段因為攰既關係跑得比較慢之外,跑至十分鐘過後,反而愈跑愈有.而本來感覺疲勞既雙腿亦慢慢適應下來,最後更可以試一段小衝刺.實在意外!


跑鞋

已穿著比賽及練習咗十個多月既跑鞋,最近發現鞋形及近腳根有些少變形跡象,而且彈性亦感覺比之前差咗.

粗略計算,腳下既一對,大概比賽加練習既距離應已超過咗300km.嗯...或者都係時候留意定新一對啦,除咗要時間適應,亦免得到真正比賽時試新鞋既風險.

4 則留言:

Juicy Runners 說...

Right! 小弟2008跑10K前兩星期先跑甩底, 好麻煩架~!

K 說...

肥龍兄:

跑步係咪用跑步鞋會否對一雙腳而言無咁倦呢(因家中波鞋居多)?

英倫肥龍 說...

on dog,

咁真係要認真搵番對呀!

karen,

其實我並唔係太清楚你所指既波鞋係指邊一種功能既運動鞋(例如行街/便服鞋,網球鞋等),所以係決定咪有需要買跑步鞋之前,都係check清楚先好.

不過如果你腳下既波鞋已經著咗超過兩年的話,如果你問我,我當然建議你買番對新跑步鞋啦.

始終設計上,跑步鞋喺防震及保護性上比一般其他運動鞋好及穩定,及為跑步而設計.

而價錢方面,其實唔重要.最重要係腳形合適及舒服.我所著既一對,大概$480左右(mizuno wave rider 10).

Bacakara 說...

我都試過唔只一次跑到鞋都甩底,明明鞋面重好新淨,就係是單一邊甩底咁先灰。


跑步鞋多數都係透氣綱面,方便散熱,減少因腳仔出汗,造成長期磨擦而起水泡可能。