26.10.08

仗義

睇完有關李松興先生既報導,好感動.

感動唔單止係李先生身體力行,用真金白銀及行動去幫助有需要既人.

「來者不拒」- 更感動係見到人與人之間既「信任」.

喺肥龍自幼長大既環境裡,與親人鄰里同學朋友間,從來都係「信任」.因為信任,你幫我我幫你係好平常.

記起龍媽既教誨: 「有能力既時候, 就要幫助其他有需要既人」.

此話一直銘記在心.

人生總有高低潮,有困難,可能因為唔同原因,難於啟齒.若此刻得到其他人無私既支援,相信亦會感受到,一碗粥再唔係一碗粥.

有能力者,就用能力及行動支持.又記起on dog兄那一篇:勿以善小而不為

留意身邊人與事,睇下可以做咩啦!

5 則留言:

xiao zhu 說...

又一個仗義每多屠狗輩的故事。

Samsara 說...

我呢,都諗緊不如每月損錢比d慈善團體搞既食物銀行,阿媽有訓,人地乞錢可以唔比,但如果人地係問你攞食物,就一定要比。

Juicy Runners 說...

共富難,共渡患難者較易見。
孰為上等人?
富與貧,與快樂又何干?

C.M. 說...

>>人地乞錢可以唔比,但如果人地係問你攞食物,就一定要比。

係!

英倫肥龍 說...

李先生既故事令我諗起互相扶持既精神.特別係李先生既員工及供應商,只不過係其喺平常既生活及營運中,行多一步,去幫助及出力為有需要既人作支援.

不過呢一小步,加起黎就變成一大步.

另外,見其他人因為報導而捐贈物品金錢去表示支持,卻在心中有一點矛盾.施德固然令人欣慰,而心意亦直接明顯.不過,其實大家只要如平常般光顧及支持,令店可以繼續經營下去,令有需要既人繼續可以得到援手.

不過我諗,除咗李先生既大排檔,會唔會有其他地方都可以做相同既事,或有更好既方法將呢個效果再放大呢?

有時我覺得自己想法好天真架,不過其實我又真係咁諗喎.