3.10.08

半馬!半馬!



哦,時間過得真快,又到報名既時候~

諗都唔駛諗,立即報名參加半馬拉松.

再睇番舊文,原來自2006年起,寫落唔少有關比賽及練習既記錄.依家再睇,感覺似係那麼近!又見由第一年只參加渣打半馬,到由舊年開始甚至參加其他比賽作準備,及後來完成時間逐步提升,實在係一段難得既過程及經驗.

除咗平日一同練習既好友,希望到時可以同其他bloggers如on dog,Bacakara,三點,音語及samsara同場參與啦!

Go!Go!Go!

14 則留言:

Juicy Runners 說...

Sure Sure!

今年早左開始可以報名播! 因為早左D舉行吧2009!

昨晚收到SMS, 把上forward比一眾BLOG友, 有位大佬回覆......


XD

Bacakara 說...

見龍兄 今年準備充足...

一定會有好成績........

英倫肥龍 說...

on dog,

收到SMS一刻,覺得意外又興奮~

有位大佬回覆......>> 咩呢?莫非佢諗住...?!

Bacakara,

成績之外,盡情享受!你一星期踢三場波,都加油呀!

C.M. 說...

龍兄:

回覆SMS果位仁兄話:係咪想攞佢狗命。喎。

匿名 說...

兩個鐘、兩個鐘! gogogo!

英倫肥龍 說...

C.M.兄,

點會呢?明明係「狼」命喎.:P

Aldous,

希望六位都可以兩個鐘內完成半馬.咁大家努力加緊練習啦!GoGoGo!

C.M. 說...

呵呵呵,梗係喇,我成日將人地個狼心當左狗肺丫嘛。 :o

英倫肥龍 說...

其實你又係咪想放鬆一下呢?

C.M. 說...

咁你係咪想收SMS呢?

英倫肥龍 說...

嗯.

C.M. 說...

大佬龍... 你都係比我死左佢喇... 嗚嗚嗚...

英倫肥龍 說...

唔駛死既,如你所講,只有好壞之分啫.

啱唔啱?

匿名 說...

我收左SMS...

咁...

我...

係咪要...

去...

死...

左佢?

嗚嗚嗚...
嗚嗚嗚...
嗚嗚嗚...
嗚嗚嗚...
嗚嗚嗚...

C.M. 說...

下?唔洗播,你都只不過係借刀殺人果個遮,要死果個,咪始終係我丫陰功...