6.10.08

我的跑步隨身物

今日同老細講起跑步,老細問起跑步時會帶咩喺身.

肥龍就答:八達通、身分證及電話.

八達通 - 以防途中「打柴」(放棄)冇錢坐車返屋企.而且唔駛袋住零錢跑到「瑯瑯下」...

身分證 - 咁應該要帶喺身既...

電話 - GPS 功能,及有需要時作求救用.另方便同行(不過唔同位置時)有個照應.

特登唔帶飲品,除咗因為重,仲有就係要習慣到比賽時,要相隔三至五公里先有水站既情況.

會唔會聽歌?練習時唔會,到比賽時就會呀.半馬比賽通常要成兩個鐘,有啲音樂聽住就會冇咁悶.而且比賽途中若遇上上斜路段時,有音樂墊底,咁就可以分散注意力及得到精神支持(就如打氣歌功能),加強「熱血」,咁...好快就可以捱得過去架啦!

6 則留言:

Juicy Runners 說...

My only gear: 茂李一條!

英倫肥龍 說...

哈哈,經on dog兄一提,再望一望鏡...咁都睇漏咗!

Bacakara 說...

龍兄講個三樣野 , 我咁多年都無帶過係身...哈哈...如果真係比警察捉到就大檸樂。


反而龍兄唔帶既水,我就次次都帶,唔係為左要飲,而係以備真係不時之需。

始終身體狀態,好難評估,真係唔舒服個刻,有錢有電話都無用,但有水就可保平安。

同埋帶水都可以訓練手力,渣住樽水一個鐘唔放,都幾係野,哈哈。

大家繼續努力訓練,加油!

野蠻郡主 說...

你地大家都加油啦!

喂!我參加左奧比斯個夜行呀!
依家諗緊唔知行唔行到咁耐!

Bacakara 說...

加油呀 郡主

行夜山真係好刺激,自己都試過一路行一路訓。雖然講出來無人信,不過真係試過長時間行山既朋友,就會明真係會咁。

行通宵到朝早五、六點時,睇出個天慢慢光,真係好靚,幾累都唔記得.....

英倫肥龍 說...

有樣野,跑渣打未必會攜帶,不過如果有一日可以到海外跑馬拉松,一定會...

就係相機.

因為我想用影像記錄果一刻既感受及氣氛!