2.1.08

無奈失眠夜

勢估唔到,習慣瞬間進入睡眠狀態既我,2008年頭炮竟然先黎個失眠夜!

尋晚天黑黑凍凍地兩點幾睇完波諗住瞓落床後,竟然仲係眼光光!

側睡仰臥都已經出齊. 點知愈轉愈醒、愈急愈醒、又愈醒愈諗...結果就係繼續睜大對眼望住個天花.

最後無計可施,唯有再走出廳開電腦開電視係咁睇係咁睇,希望可以快啲瞓,不過最後都要睇到四點幾先至慢慢瞌著番.

苦、苦、苦...

5 則留言:

野蠻郡主 說...

如果係我,叫我讀書丫,九秒九訓著!

英倫肥龍 說...

借本書黎好喎~

s-pig 說...

我又係凍到訓唔著,頂!

Old Cake 說...

買個暖爐唔知有冇幫助呢?

英倫肥龍 說...

s-pig,

你又係? 苦呀苦... @_@"

old cake,

或者得啩, 不過我就覺得唔係因為凍所以瞓唔著, 反而可能因為之前飲咗杯茶又或者因為天氣太乾燥, 抖氣抖得唔暢通, 就搞成咁呀.