4.1.08

讀一個興趣班

最近喺好幾個情況,分別跟唔同人提起興趣班呢個話題,再睇s-pig寫佢希望2008年可以take一個純粹為興趣既course, 覺得係一個幾好既想法.

其實自從大學畢業至今,肥龍所修讀既,大部份都係跟工作有關既科目.十年過去,得到既,就係事業上工作上既正回報.而待人接物及人際網絡上,又得到唔少幫助及提升.望落非常實際.

不過老實講,呢啲科目,除咗訓練獨立思考,主要用喺應付工作需要上.但就與自己既目標同興趣,可謂相差十萬九千里.另外有一兩樣興趣,因為工作環境及時間關係,真係好耐都冇再做過.想做又做唔到,其實都曾經唔開心過.

「究竟我想要啲咩野?」

其他人可以話肥龍得閒冇果樣諗果樣,不如做好份工先講啦. 不過最近,呢條問題、呢個想法真係愈來愈強烈.或者轉個角度諗,喺與工作冇衝突下,肥龍好想重拾以前既興趣,而且又未必安排唔到.又可能自己比較好奇,總喜歡尋根問底及想深入了解某些事物(跟工作冇關).

咁,讀一個相關既興趣班,又或者認識一樣新事物,可以係一個滿足好奇及令自己refresh既一種過程.否則,肥龍只會見到一個愈來愈模糊既肥龍,而且愈行愈遠.

自己悶親自己.

7 則留言:

xiao zhu 說...

咁究竟你想讀乜唧?

s-pig 說...

好呀好呀...大家都讀一d有興趣既野啦!

我想explore一d冇接觸過、又有趣既事,最好係d冷門野啦,hahaha

又,我好開心呀,見到有人quote自己,多謝你!

Old Cake 說...

龍哥,
我揾唔到你個Email address呀, 你可語可以寄個Email俾我. 有嘢同你傾呀 ^_^

oldoldcake@gmail.com

Thanks,

野蠻郡主 說...

依..讀興趣好丫,幾好玩呀!又可以識多d人,坐言起行啦!

gogogo!~

匿名 說...

我都有咁既想法, 想讓自己的工作和生活平衡一點, 生活開心一點, 兼且想讓自己學一點東西...

我想學攝影...

嘉林花園
www.kalamchan.wordpress.com

桃紅三點式 說...

喂,肥龍,你到底知唔知自己篇維他奶早幾日貼左堂呀?

英倫肥龍 說...

各位唔好意思,呢兩日唔喺香港兼冇攜帶電腦上網,依家先至歸位.啱啱睇番啲留言,咦, 原來大家都對興趣班有咁大興趣喎!

好,等我逐個寫.

燒豬,

我其實想讀commercial product design,不過就唔係想搵食果種族.只係我對產品設計既流程同技術好奇,又其實我讀大學時曾修過ergonomic,所以咪心思思想讀呀!

s-pig,

其實大約半年前已經有類似想法,不過果陣公司好多野做,又遲咗報名,所以放低咗一陣.不過經你一講咪又刺激咗呢份記憶同想法呀.

old-cake,

好,一陣email你~~

郡主,

冇錯!就坐言起行,已經報咗名,今個星期去交學費.

嘉林,

多謝到訪! ^^
又其實除咗上面講個course,我仲有其他野想學架,攝影係其一,當中打燈技巧係其二.之前買咗一本書仲未有時間睇.

三點,

我知呀!不過估唔到你有留意到.
留意我下一篇.^^