15.1.08

老遠留言

其實肥龍此刻打唔到中文, 不過只係剪剪貼貼, 辛辛苦苦, 先打完呢幾句.:)

希望呢張照片可以為大家帶來快樂及幸運!

see you all again very soon!

10 則留言:

xiao zhu 說...

你就好啦!!咁happy!!

Unknown 說...

係日本就快活啦!記住捉幾個日本妹幫國家報仇呀!

s-pig 說...

去玩就玩盡d啦,唔洗掛住我地呀...遲d我要睇靚相呀!

說...

手信呀!手信!
^_^

說...

咦?係咪去開conference呀?
醒喎!

Old Cake 說...

"係日本就快活啦!記住捉幾個日本妹幫國家報仇呀!"<---擺命呀! 笑到我透唔到氣 ^_^

龍哥,

係啫! 唔好放過D日本妹啫. 記得影理埋相喎! 如果有好嘢,可以直接寄俾我架. 哈哈

玩得開心D

英倫肥龍 說...

aldous, old cake,

真係冇咁好氣呀!

呢邊好凍(-3C), 我著到好似隻糉咁點行動? 就算想幫國家報仇....都走唔郁啦...而且我只係識搭訕同問幾錢. 咁佢之後答番咩我又唔知/唔明呀...(喂, 我講食飯買野咋喎, 唔好諗咗第二面呀)

另外照相睇, 好明顯我捉錯咗班眼碌碌兼五顏六色既BB添~~ >_<

燒豬, s-pig,

遲啲, 話你知我去咗邊度happy. ^_^

易亦,

我邊有conference吖,只係公司要"清"假,咪趁平平過去走一轉咋. 不過個package真係唔錯架.你有興趣都可以留意下架.

xiao zhu 說...

喂,揾佢地報仇,唔駛"講"咁多啫!哈哈!

說...

>我邊有conference吖
我以為係你今年跑夠數所以有得去「開會」添。

>識搭訕同問幾錢
已經好夠喇下話?

哈!小豬好抵死呀

係囉係囉
咩報仇package咁抵呀
一定要話比大家知喇
可能小豬都有興趣
:p

英倫肥龍 說...

唉, 就係因為舊年唔到數攪到要自行放逐靜思己過呀.

個package其實除咗回程時間差少少(0850)之外, 五日四夜,其中一晚溫泉酒店包括早晚餐,另外一間算係三星,六千有找,以日本自由行計,真係算唔錯架.

而且仙台地點比較集中, 就算去其他地方浸溫泉或滑雪,車程都係90分鐘內.