18.1.08

跑手們請注意

正當大家興高采烈人人參加十公里、馬拉松時,整個賽事愈來愈似一個嘉年華.

不過賽事背後,大家可能忘記咗始終呢個係一個比賽.

挑戰自己表現自己又好,想贏比賽都好,不過可能我比較保守,途中最好唔會影響其他人呀.

曾經見過有跑手推住架BB車(內有BB)經過. 又試過喺西隧入面遇著一字排開既人群.

咁啱睇咗東京馬拉松網頁,見到以下通告,又講得幾到喎(第一/二點好搞笑).


P.S.仲有啱啱一個月,我仲未收到參加通知書.打電話去又話已經確認,通知書快將寄出,有冇人同我一樣?

4 則留言:

匿名 說...

小9一早收到喎!

點呢?

Old Cake 說...

頂! 又唔比裸跑 我冇得參加啦!

程音語 說...

係唔係叫你去拎選手編號布及紀念品果封信呀?睇番個postage stamp 係12月21號寄出喎...

英倫肥龍 說...

on-dog及程音語,

其實我啲朋友兩三星期前已經收到,咁我見仲有成個月兼喺電話/網上已經確認報名,所以我仲未去追.

不過最壞真係收唔到,我都會領取選手編號布及紀念品當日去問問情況呀.

old cake,

裸跑唔好,不如著短褲仔加對長波襪呀!型架!
^_^