28.1.08

給H的信

H,

我刻意選擇喺半年後既今日先寫呢封信,係因為我都想利用時間去睇番我當日做既決定,以及我當日所說既論點到今日是否依然站得穩及兌現.

三個月前喺一個同事既婚宴裡, 再次遇見你. 雖然外貌上大家變化唔大, 但氣氛已經告訴我知,所發生呢件事你似乎仲未放開,相信你依然惱我,不願跟我呢位前上司再談話.其實,再談話同唔談話唔重要,不過這種氣氛,老實講,我真係未可以習慣.

回想六個月之前, 當你同我討論關於你那個星期後離職既安排及善後工作時, 我感覺到你對已經工作咗五年既環境依依不捨. 我知道你對我提及既結果失望, 更加唔知係咪因為呢件事令你當時病倒. 不過, 作為你既上司既我, 只可以講呢個係管理上既決定, 而其實過程中心裡都絕不好受.

再記得及後再一個半月前既一件事件, 因為另一個部門同事既處理手法, 令你覺得你既意見不受重視, 結果隔無幾耐你決定向我請辭. 儘管後來大家傾咗好幾次, 而我亦將呢件事上既睇法同你加以分析, 希望你可以用多一個星期時間再去詳細想呢個決定. 但到最後我始終無法改變你最初既想法. 對於當時你離開既決定, 我非常尊重.

後來, 因為某些原因, 我再向你重提呢件事. 這次, 我表示如果你可以收回請辭, 或者事情會有個變數.而當時,你已經表明願意留下繼續效力,只可惜公司突如其來政策安排上既縮緊, 最後亦未能改變呢個結果.有關整件事既睇法, 坦白講, 正如我之前同你講, 你呢次似乎真係過激及敏感咗. 而且你所堅持既, 對我黎講, 並非全無辦法解決, 但若真係要立刻處理, 當時我又確係無能為力. 我最後又只好接受呢個結局.

依家半年已過,再留意當日我跟你講既情況及我所提出既建議,的確有所改善及比之前明確,只係對象換咗另一個.但係,我並唔係想再向你表達甚麼, 只係想再講(我覺得)有啲事(特別係公事)並非全無解決辦法,只要相信及努力,加上時間,還是可以改變到.

祝你工作愉快!

肥龍上

沒有留言: